اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

حضور 3 هزار دانشجوی زنجانی در طرح اردوهای هجرت

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از حضور 3 هزار دانشجوی زنجانی در اردوهای هجرت خبر داد.

حضور 3 هزار دانشجوی زنجانی در طرح اردوهای هجرت

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار ‌کرد: طرح ولایت با هدف آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه‌های اسلامی با توجه به چهار مولفه اصلی معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در استان زنجان نیز با حضور دانشجویان رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود:‌ از حضور اساتید برجسته کشوری برای ارائه آموزش‌های لازم در این طرح استفاده می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه دانشجویان با شرکت در این طرح در چارچوب آموزش‌های بصیرتی دوره‌های مختلفی را می‌گذرانند، افزود: آشنایی با ولایت فقیه، جنگ نرم، آشنایی با جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، آشنایی با تحولات جهان اسلام از اهداف برگزاری این دوره محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آشنایی با جنبش زنان، اندیشه‌های سیاسی و فرهنگی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دیگر اهداف برگزاری این طرح است، تصریح کرد: توجه اساسی به ضرورت‌های تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اهداف اجرای این طرح است.

بابایی تصریح کرد: دانشجویان با شرکت در این طرح با مسائل معرفتی و سیاسی روز آشنا شده و آموزش‌های لازم را در خصوص مسائل تربیتی و اخلاقی ائمه اطهار(ع) و بزرگان کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح ولایت کشوری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان استان زنجان نیز در این طرح حضور می‌یابند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به 150 نفر از دانشجویان استان زنجان در طرح کشوری حضور دارند، افزود: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه شناخت ولایت از برنامه‌های این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح از 14 شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود، افزود: این طرح به مدت 10 روز ادامه یافته و مراسم اختتامیه آن 24 شهریور برگزار می‌شود.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری اردوهای جهادی در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: این طرح از اول تیرماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان رشته‌های مختلف در این طرح مطلوب است، افزود: دانشجویان استقبال مطلوبی از این طرح دارند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان یادآور شد:  اردوهای سازندگی در قالب طرح هجرت 3 در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از حضور 3 هزار دانشجوی استان زنجان در این طرح خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است.

بابایی با بیان اینکه این طرح همه ساله در ایام فراغت دانشجویان اجرا می‌شود، یادآور شد: حضور دانشجویان در این طرح چشمگیر است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول