اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت پذیرفت

شرکت 2 میلیون نفرروز در طرح اردوهای هجرت همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از شرکت 2 میلیون نفرروز در طرح اردوهای هجرت استان همدان در سال گذشته خبر داد.

شرکت 2 میلیون نفرروز در طرح اردوهای هجرت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه پشتیبانی طرح اردوهای هجرت استان همدان، با بیان اینکه بسیجیان امروز در عرصه جهاد علمی و فرهنگی و سازندگی کشور همانند دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی می‌کنند، اظهار کرد: بسیج سازندگی در سال 79 برای مشارکت نوجوانان و جوانان کشور در امر سازندگی با هدف زنده کردن روحیه خدمت و سازندگی به فرمان امام خمینی تأسیس شد.

وی افزود: اردوهای طرح هجرت و نیز اردوهای جهادی قبل از اینکه حرکتی عمرانی و خدماتی باشد، حرکتی فرهنگی است که در بستر اراده خدمت گام برمی‌دارد که در این زمینه تجربه بیش از یک دهه نشان می‌دهد که بسیج سازندگی به دنبال پیمانکاری نیست بلکه تلاش می‌کند با فراهم کردن زمینه‌های خدمت‌رسانی، مردم را نیز در این مسیر قرار دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرکت‌کنندگان در طرح اردوهای جهادی، سفیران کار و تلاش هستند، گفت: روح حرکت بسیج سازندگی روح معنوی، فرهنگی و خدمت به اقشار محروم مردم است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت و هماهنگی دستگاه‌های مختلف با طرح اردوهای هجرت در همدان، عنوان کرد: سال گذشته این طرح از تیرماه آغاز شد که جهت‌گیری مشخصی را دنبال کردیم که بر این اساس در قالب این طرح 2 میلیون نفر روز اجرایی شد.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: توسعه اردوهای هجرت و اردوهای جهادی با همکاری دانشگاه‌های استان و مؤسسات آموزش عالی نیز در سال گذشته توسعه یافت که آثار و برکات آن در سطح استان مشخص و ملموس است.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم بسترسازی بیش از پیش در راستای اجرای طرح اردوهای هجرت، تصریح کرد: به هر میزان که عرصه اجرای این طرح در استان توسط دستگاه‌های مختلف فراهم شود، شاهد برگزاری باشکوهتر و منسجم‌تر این طرح خواهیم بود اما اگر عرصه‌های مورد نظر فراهم نشود، این طرح قابل برگزاری نیست.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول