اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

نفوذ اندیشه‌های امام خمینی فراتر از مرزهای منطقه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: نفوذ آرمان‌ها و اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره)فراتر از مرزهای منطقه و کشورهای اسلامی است و در تمام جهان متبلور است.

نفوذ اندیشه‌های امام خمینی فراتر از مرزهای منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی در مصلای این شهر اظهار کرد: خدمات ارزشمندی که امام (ره) برای ایران و اسلام انجام دادند فراتر از جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه خدمات امام راحل به ایران و اسلام جزو کارهای نادری است که بزرگان دیگری نتوانستند آن را انجام دهند، افزود: امام خمینی با درایت و هوشمندی خود توانستند با ظالمان و مستکبران مبارزه و اسلام را احیا کنند.

امام جمعه موقت رشت، خدمات امام راحل به اسلام را تنها متعلق به کشورهای اسلامی ندانست و تصریح کرد: نفوذ آرمان‌ها و اندیشه‌های والای حضرت امام (ره) فراتر از مرزهای منطقه و کشورهای اسلامی است به گونه‌ای که در تمام جهان متبلور می‌شود.

وی ایجاد حکومت اسلامی از سوی امام را بر مبنای آموزه‌ها و تعالیم اسلام خواند و خاطرنشان کرد: امام (ره) دارای شخصیت بزرگی در تمام ابعاد پارسایی، خردمندی و تقوی و الگویی برای تمام اقشار مردم بودند.

شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه بسیاری از ابعاد شخصیتی امام هنوز برای ملت ما و دنیا ناشناخته مانده است، یاد آور شد: وظیفه ما تأمل بیشتر زوایای ناشناخته شخصیت امام (ره) و معرفی آن به دنیا است.

وی مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه امام خمینی نامید و بیان کرد: با عنایت خداوند و رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌های دشمنان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی همواره ناکام مانده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای منطقه و قیام مردم علیه ظالمان، اظهار کرد: منشاء حرکت بیداری اسلامی در کشورها، آرمان‌های اسلامی و عدالت‌خواهانه حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان و والدین آشناسازی جوانان با اندیشه‌های امام خمینی است، افزود: با برگزاری مراسم مختلف و تبیین اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) می‌توان جوانان ایران اسلامی را با افکار امام راحل و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی آشنا کرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول