اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شوش:

امام خمینی مدیریت سیاسی ـ مذهبی جهان را متحول کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شوش گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی توانست نظام سیاسی جهان را متحول کند و نحوه مدیریت جهان را با قیام خود تغییر دهد.

امام خمینی مدیریت سیاسی ـ مذهبی جهان را متحول کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام عبدالرزاق عفری پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در این شهرستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) از نظر مدیریت سیاسی ـ مذهبی در جهان نظیر نداشت و به این دلیل جهان را متحول کرد.

وی با اشاره به اینکه خصوصیات امام خمینی(ره) وی را از دیگر رهبران جهان متمایز می‌کند، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با دیگر رهبران جهان تفاوت‌های زیادی داشت و به دلیل ساده‌زیستی و دوری از تجمل همیشه در جهان مثالی برای رهبران کشورها بوده است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در شرایط کنونی با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته می‌شود، تأکید کرد: در شرایط کنونی امام خمینی(ره) ایران را به اوج بالندگی و سرافرازی در جهان رسانده است و به این دلیل باید قدر این رهبر فقید را دانست و در راستای شناخت وی در جهان تلاش کنیم.

عفری تأکید کرد: سیره امام خمینی(ره) اهمیت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها بود و در این باره باید سیره این امام گرانقدر در صدر توجهات مسئولان باشد.

امام جمعه موقت شوش تأکید کرد: شناخت امام خمینی(ره) بسیار دشوار است زیرا وی دارای شخصیتی چند بعدی بود و تمام صفات عالیه را داشت.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول