اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تجدید میثاق با امام‌ راحل صورت گرفت

رژه موتورسواران از بیت تا بارگاه ملکوتی امام خمینی

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی موتورسواران قمی مسیر بیت تاریخی حضرت امام خمینی در قم تا حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی را طی ‌‌کردند.

رژه موتورسواران از بیت تا بارگاه ملکوتی امام خمینی

سیدکاظم صالحی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ورزشکاران موتورسوار قمی فاصله بیت امام راحل در قم تا حرم امام‌ خمینی (ره) را طی می‌کنند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این همایش و زمان انجام آن‌ عنوان داشت: موتورسواران قمی صبح امروز یکشنبه 14 خرداد ماه این حرکت فرهنگی را آغاز کرده‌اند و با پیمودن مسیرهای مختلف، وارد حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم بیان داشت: موتورسواران قمی در آغاز حرکت فرهنگی ورزشی خود، ابتدا در بیت قدیمی امام راحل واقع در میدان روح‌الله حضور یافته و با ادای احترام به آن امام راحل، همایش خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: همچنین کاروان موتورسواران استان قم در مسیر حرکت خود یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت و با آرمان‌های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاقی دوباره خواهند کرد.

صالحی ادامه داد: جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کرده و بر پایداری ارزش‌های نظام مقدس تأکید خواهد کرد.

وی عنوان داشت: در بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جامعه ورزش کشور اعم از مسئولان، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و دیگر دست‌اندرکاران ورزش نیز امروز 14 خرداد در مرقد امام خمینی(ره) حضور می‌یابند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم تصریح کرد: عظمت و افتخار روز‌افزون انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت عدالت در تمام عرصه‌ها موجب خشم و ناراحتی دشمنان و بیگانگان خارجی و ایادی سرسپرده داخلی آن‌ها شده است‌.

وی ابراز کرد: جامعه ورزش با شور و اشتیاق مضاعف ضمن پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت، همراه با دولت ارزشی و انقلابی و رئیس جمهور محبوب و شجاع، خود را حامی اسلام و انقلاب می‌داند و تلاش می‌کنیم با حضور در چنین برنامه‌هایی حضور جامعه ورزشی در هر صحنه را نیز به خوبی نشان دهیم.

صالحی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی یکی از اولویت‌های اصلی این هیئت به شمار می‌رود اضافه کرد: نظیر چنین همایش‌هایی در طول سال به مناسبت هفته دفاع مقدس، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشورمان، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همچنین هفته تربیت بدنی و ورزش در استان قم به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول