اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنوری:

شجاعت و عظمت وجودی امام خمینی علوی بود

خبرگزاری فارس: ‌حجت‌الاسلام ‌ذوالنوری با بیان اینکه شجاعت و عظمت وجودی امام خمینی علوی بود گفت: جمهوری اسلامی ایران ‌روزبه‌روز قوی ‌و دشمنان و استکبار ضعیف‌تر می‌شو‌د.

شجاعت و عظمت وجودی امام خمینی علوی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری امام خمینی در بوشهر با تسلیت به مناسبت ارتحال معمار کبیر انقلاب جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شخصیت‌های بزرگ تاریخ‌ساز انسان‌هایی کامل و چند بعدی هستند که در تاریخ نقش مؤثری از خودشان به جای گذاشته‌اند و از فضائل اخلاقی بالای دینی برخوردار می‌باشند.

وی افزود: اگر مردان بزرگ تاریخ توانسته‌اند ماندگار بمانند، دلیلش این است که به وجود معصومین و امامان نزدیک هستند.

ذوالنوری با تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام (ع) تصریح کرد: وجود حضرت امام(ع) مصداق اسوه و الگویی کامل برای بشریت است.

وی عنوان کرد: فضل، عبادت، خلوص،صفای باطن، رفتار و گفتار حضرت امام علی(ع) باید سرمشق زندگی همه انسان‌ها باشد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: اگر امام خمینی(ره) توانست با شروع قیامش در 15 خرداد 42 معجره خلق را ایجاد کند که این چنین بیداری اسلامی را به دنبال داشته باشد، تنها دلیلش این بود که از نظر ویژگی‌های انسانی سعی کردند که خودشان را به نسخه کامل انسانیت و تکامل حضرت امام علی(ع) نزدیک کنند.

* شجاعت و عظمت وجودی امام خمینی(ره) علوی بود

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) چون در مقابل گناه می‌لرزید، توانست تمام دنیا و قلب‌ها را در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سرشار از اوصاف مختلف می‌باشد افزود: شما می‌بینید که در دوران بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) شرایط برای جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر شد، ولی دشمنان باور کرده‌اند که یک تنفر علیه آن‌ها پدید آمده و جمهوری اسلامی ایران الگو و مسیر اصلی حرکت ملت‌های جهان واقع شده است.

ذوالنوری اذعان کرد: دشمنان با باطل نشان دادن جمهوری اسلامی و با به تن کردن لباس حق به میدان آمده‌اند، ولی جمهوری اسلامی ایران با جزیره صلح و ثبات دارد جهان را بیدار و هوشیار می‌کند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر می‌بینید دشمنان جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود نمی‌رسند به این معنی است که در روبه‌روی خود ایستادگی و عظمت مقام معظم رهبری را می‌بینند.

وی یادآور شد: اگر چه غم رحلت امام خمینی(ره) برای ملت ایران و جهان تلخ و غم‌انگیز بود، ولی چیزی که غم ما را سبک کرد، وجود نورانی ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب بوده است.

ذوالنوری تاکید کرد: امروز استکبار جهانی قبول دارد که دنیا دو قطبی شده است و گروهی برای مقابله با دین خدا و قطبی دیگر برای حفاظت و پایداری دین در برابر حاکمیت انسانی ایستاده است، که قطب اصلی این حاکمیت دینی با محوریت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی افزود: ‌‌دشمنان و استکبار روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شوند و توان اعمال زور در آنان کمتر می‌شود و دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران بیشتر قوت می‌گیرد.

ذوالنوری با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری دارند امام‌گونه مسیر امام خمینی(ره) را ادامه‌ می‌دهد عنوان کرد: اگر می‌بینید مقام معظم رهبری محکم و استوار ایستاده‌اند و بر سر استکبار جهانی فریاد می‌کشند، دلیلش این است که هیچ نقاط ضعفی در ایشان وجود ندارد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول