اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

امام خمینی موفق‎ترین رهبر شناخته ‎شده قرن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: بدون تردید موفق‎ترین رهبر شناخته شده قرن و شخصیتی که بیشترین خدمت را بعد از ائمه معصومین علیهم السلام به اسلام کرد امام بزرگوار بود.

امام خمینی موفق‎ترین رهبر شناخته ‎شده قرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در ستاد سپاه نینوا گلستان با اشاره به وِیژگی‎های امام راحل اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی حضرت امام (ره) ایمان و توکل بر خداوند متعال بود.

وی با اشاره به عوامل موفقیت امام خمینی(ره) در پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه امام(ره) را از دیگران جدا می‏ساخت و حتی برای کسانی هم که با مشی ایشان موافق نبودند نیز احترام و تحسین به همراه داشت، خلوص سیاسی و عدم شائبه‏های قدرت‎طلبانه در ایشان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ویژگی برجسته امام خمینی (ره) را استکبارستیزی عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی استکبارستیز از آغاز تا پایان عمر خود بودند به خصوص در مبارزه با آمریکا این روحیه روزبه‌روز قوی‎تر و نیرومندتر شد تا جایی که استکبارستیزی امام نه تنها بعد از رحلت ایشان پایان نیافت بلکه باعث رشد و پیشرفت ایران شد و بعد از 22 سال جریان استکبارستیزی امام (ره)، به خیزش‎های اسلامی در منطقه انجامید.

غلامی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام گفت: پرداختن به برنامه‎های سالگرد ارتحال امام و زنده نگهداشتن یاد و نام امام خمینی(ره) موجب عزت و سربلندی کشور است.

وی ادامه داد: پاسداشت سرافرازی ایران که به رهبری امام خمینی (ره) نصیب ملت ما شد باید ارج نهاده شود و باشکوه‎ برگزار کردن این مراسمات نشانگر قدرشناسی ملت ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با تأکید بر اینکه، شخصیت جریان‎ساز امام خمینی (ره) امروز در کالبد مقام معظم تبلور دارد افزود: شخصیت جریانی مقام معظم رهبری در تمام مواقع هماهنگ جریان امام(ره) است لذا شخصیت رهبر معظم انقلاب عین شخصیت امام (ره) است.

غلامی اعلام کرد: آیت‎الله خامنه‎ای دارای شخصیتی احیاگر مانند امام خمینی (ره) هستند که با مدیریت هوشمندانه‌ای، این کشور را مدیریت می‎کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول