اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

آزادمردان انقلابی دنیا مدیون امام خمینی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: همه مردان آزاده‌ای که در جهان در برابر استکبار به پا خاسته‌ و انقلاب ایجاد کرده‌اند، مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستند.

آزادمردان انقلابی دنیا مدیون امام خمینی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، روح‌الله ایرانژاد پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان اظهار داشت: همه مردان آزاده‌ای که در جهان در برابر استکبار به پا خاسته‌اند و انقلاب ایجاد کرده‌اند، مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستند.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) همه هدفش رضایت الهی بود و در مقابل استکبار جهانی و همه قدرت‌ها با سلاح ایمان ایستاد و هیبت و قدرت اسلام را به دنیا نشان داد.

ایرانژاد خاطر نشان کرد: حرکتی که امروز ایران اسلامی در دنیا دنبال می‌کند، همان حرکت حضرت امام راحل است و در عرصه‌های بین‌المللی نمونه‌های فراوانی را می‌توان مثال زد.

وی افزود: زمان مذاکرات 5+1 با تیم مذاکره کننده ایرانی در بغداد که با لحظه اذان مغرب مقارن می‌‌شود، تیم مذاکره کننده ایرانی به مدیریت آقای جلیلی به منظور اقامه نماز جلسه را ترک می‌کند و به قدرت‌های استکباری نشان می‌دهد که هر چه ایران دارد از اسلام و دستورات آن است.

امام جمعه نرماشیر عنوان کرد: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نباید مراسم عزاداری باشد، بلکه باید احیاگر آرمان‌های وی در جامعه باشد.

وی گفت: در حال حاضر ایران اسلامی از نظر قدرت و نفوذ در جهان از زمان حضرت امام راحل قوی‌تر و این نیز مدیون رهبری مقتدرانه رهبری فرزانه آیت‌الله خامنه‌ای است.

ایرانژاد با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) تصریح کرد:‌ باید شخصیت انقلابی و معنوی حضرت امام خمینی (ره) به نسلی که امام را ندیده‌اند بازگو و اندیشه‌ها و آرمان‌های وی به این نسل منتقل شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول