اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه:

سیره امام خمینی(ره) باید بیش از گذشته تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فیروزکوه گفت: در زمان حاضر که همه دنیای استکبار علیه ایران اسلامی بسیج شده‏اند، سیره امام خمینی(ره) باید بیش از گذشته تبیین شود.

سیره امام خمینی(ره) باید بیش از گذشته تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اکبر کلیچ صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام که با حضور مردم در شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار کرد: به منظور برقراری هماهنگی‏های لازم هنگام ورود زائران شهرستان فیروزکوه به حرم مطهر، گروه پیشرو متشکل از حوزه‏های فرهنگی، عملیات و اطلاعات پیشاپیش سایر کاروان‏ها در حرم مطهر برای مشخص کردن راه‏ها و نصب پلاکاردهای نشانی زودتر از سایران اعزام شدند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه گفت: با تشکیل و فعال کردن کمیته آماد و پشتیبانی، از لحاظ وسایل حمل و نقل و تغذیه زائران تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: دو دستگاه آمبولانس برای مواقع ضروری و اورژانسی به همراه کاروان‏ها اعزام شدند.

کلیچ تصریح کرد: امنیت کاروان‏های اعزامی با گردان امام حسین(ع) و واحد عملیات سپاه ناحیه فیروزکوه است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه همچنین از برگزاری جلسه‏ای به منظور تبیین سیره امام خمینی(ره) توسط واحد عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه در حسینیه  امام خمینی(ره) برای کارکنان و سربازان سپاه فیروزکوه، برگزاری مراسم سالگرد امام هم‏زمان با ولادت امام علی(ع) در مسجد جامع فیروزکوه و مسجد جامع روستای لزور خبر داد.

کلیچ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تبیین ویژگی‌های امام راحل گفت: امام با قیام خویش، ملت ایران و بشریت را نجات داد و آثار انقلاب اسلامی روز به روز در جهان بیشتر بروز می‌کند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول