اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی:

امام به جهان اسلام عزت داد/ غرب به دنبال بایکوت اندیشه خمینی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای استکباری و استعمارگر غربی بیش از نیم قرن است که به دنبال بایکوت کردن اندیشه و کلام امام خمینی (ره) هستند.

امام به جهان اسلام عزت داد/ غرب به دنبال بایکوت اندیشه خمینی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در جهان به عنوان یک کشور تحت سلطه بی‌چون و چرای غربی‌ها شناخته می‌شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه حکومت سرسپرده طاغوت در مقابل کشورهای زورگوی غربی برای حفظ و حراست از منافع ملت ایران هیچ استقامتی نداشته و تنها به بله قربان‌ گویی مشغول بودند.

تفاوت‌های ایران پیش و پس از انقلاب اسلامی

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دستاوردهای حرکت انقلابی امام خمینی (ره) به عنوان مرجعیت شیعه چه تاثیری در سرنوشت ملت ایران داشت؟‌ گفت: این تاثیر هرگز یک بعدی و محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نیست.

کیایی‌‌نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس موجب شد که جوانان مسلمان به خودباوری رسیده و هیمنه پوشالی غرب فرو بریزد.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) به امت اسلامی عزت داد و جوانان مسلمان با درک پیام و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب، در مقابل حکومت‌های دست‌نشانده و سرسپرده غرب قیام کرده و امروز مسلمانان با عزت و سربلندی در جهان زندگی می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با تاکید بر اینکه علت اصلی شکست توطئه‌های غرب در ایران اسلامی و همچنین خاورمیانه آشنایی جوانان مسلمان با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است، گفت: به همین دلیل کشورهای غربی با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود بیش از پنج دهه است که برای بایکوت اندیشه و کلام امام (ره) و عدم انتقال آن به جهانیان برنامه‌ریزی و توطئه می‌کنند.

مفید در پایان تاکید کرد: به فضل الهی دشمنان اسلام و انقلاب در این توطئه ناموفق بوده و کلام امام خمینی (ره) که برگرفته از تعالیم دین مبین اسلام و فرهنگ غنی شیعه است، مورد استقبال بی‌نظیر امت اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول