اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

شخصیت امام خمینی در ابعاد مختلف کم‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: شخصیت امام راحل در ابعاد مختلف کم‌نظیر بود و توانستند بار دیگر اسلام ناب محمدی را احیا کند.

شخصیت امام خمینی در ابعاد مختلف کم‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تجلیل از شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت پانزدهم خرداد اظهار داشت: شخصیت امام راحل در ابعاد مختلف کم‌نظیر بود و توانستند بار دیگر اسلام ناب محمدی را احیا کند.

وی افزود: اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) سبب بیداری مردم کشورهای اسلامی شده است و امروز مردم ایران اسلامی برای همه جهانیان یک الگو هستند.

فرماندار فهرج با اشاره به اندیشه‌های بزرگ حضرت امام راحل در تأسیس کمیته امداد برای محرومیت‌‌زدایی و فقر تصریح کرد: تشکیل کمیته امداد برای خدمات‌رسانی به محرومان از اندیشه‌های امام بود و در این راستا هم‌اکنون در شهرستان فهرج 8 هزار نفر زیر پوشش نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

زین‌الصالحین یکی دیگر از اندیشه‌های بزرگ امام را تشکیل بسیج میلیونی و تأسیس سپاه پاسداران بیان کرد و ابراز داشت: با تشکیل بسیج مستضعفین مردم ما هشت سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند و نگذاشتند وجبی از خاک مهین اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی اذعان داشت: با رهبری حضرت امام خمینی (ره) فریضه امر به معروف و نهی از منکر احیا شد.

فرماندار فهرج با بیان اینکه باید به عدالت واقعی برسیم، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای عدالت واقعی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

زین‌الصالحین با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز در سایه رهبری و ولایت کشور جمهوری اسلامی در تمام زمینه‌ها حرف اول را می‌زند و در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای کشورها الگو هستیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول