اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

امام خمینی روشنگر مسیر انسان‌های آزادی‌خواه در عصر حاضر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیت متحول کننده تاریخ تفکر مادی‌گرایانه و روشنگر مسیر انسان‌های آزادی‌خواه در عصر حاضر نام برد.

امام خمینی روشنگر مسیر انسان‌های آزادی‌خواه در عصر حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، اسفندیار حیدری‌پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام(ره) در پیامی آورده است: در دورانی که سیطره مادیت و ابزارهای مادی جامعه انسانیت را تهدید می‌کرد، امام خمینی با احیای دین و معنویت تحولی عظیم در مسیر بشریت ایجاد کرد.

وی، امام(ره) را روشنگر و بیدارگر همه انسان‌های آزادی‌خواه در عصر حاضر دانست و افزود: نزدیک کردن تفکرات مردم به خدا در قرن مادیت یکی از دستاوردهای بزرگی است که با اندیشه‌های فرا زمینی روح خدا در برابر اندیشه شیطانی مخالفان عزت انسانی، محقق شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخشی از پیام خود ارتباط قلبی امام(ره) با قشر جوان و نوجوان، ساده‌زیستی، کلام نافذ، دوراندیشی، مناجات شبانه، معرفت و اخلاص را به عنوان بخشی از ویژگی‌ها و محبوبیت وی در جهان معاصر نام برد.

وی در این پیام با اشاره به پیش‌بینی صدور انقلاب از سوی امام(ره) تصریح کرد: حرکت بیداری اسلامی و سرنگونی طاغوت‌ها و وابستگان استکبار در کشورهای مسلمان، نشانه بارز صدور انقلابی است که بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران از آن یاد کرده بود.

حیدری‌پور در ادامه پیام خود آورده است، امروز اندیشه‌های آن پیر سفر کرده از سوی رهبر معظم انقلاب با جدیت دنبال می‌شود و جهان تشنه معنویت، از مسیر متعالی انقلاب اسلامی ایران سیراب خواهد شد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در پایان پیام خود از حضور گسترده مردم ایران از جمله مردم ولایی جزیره قشم در کنار دیگر مسلمانان و آزاداندیشان جهان برای برپایی هر چه باشکوهتر آیین‌های ویژه بیست و سومین سالگرد عروج امام(ره) به عنوان یک حرکت فرهنگی و نشان دادن ارادت خالصانه مردم نسبت به مقام شامخ  آن حضرت یاد کرده است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول