اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد رحلت امام(ره)

2000 زائر از تویسرکان به حرم امام خمینی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: 2000 زائر بسیجی از شهرستان تویسرکان به منظور شرکت در بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به حرم امام راحل اعزام شدند.

2000 زائر از تویسرکان به حرم امام خمینی اعزام شدند

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با وصایای امام راحل و همچنین الگوگیری از فرامین ایشان از مهم‌ترین مولفه‌های اعزام بسیجیان به مرقد امام(ره) است.

عسکر مجیدی تشریح لایه‌های زندگی امام(ره) را در راستای آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان برای درک رخدادها و وقایع انقلاب، راهکاری کارآمد دانست و افزود: برای تبیین اندیشه و آرمان‌های امام(ره) و شهدا پنج راوی و پنج مبلغ، در حوزه‌های مختلف به سؤالات و شبهات زائران پاسخ خواهند داد.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در این ارتباط بیان داشت: استقلال و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های جهانی و استکبار از برکات مهم انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) است.

حسن رضانیا با اشاره به اینکه امام(ره) به نسل جوان اعتماد کامل داشتند، گفت: پشتوانه‌های عظیم انقلاب جوانان هستند که امروز با حضور در این برنامه‌ها با آرمان‌ها و اهداف امام(ره) و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

وی اظهار داشت: آشنایی همه‌جانبه ملت‌های مسلمان به ویژه نسل جوان با افکار و دیدگاه‌های رهایی‌بخش حضرت امام خمینی(ره) در عرصه‌های متفاوت در هر زمان و مکان از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر عصر حاضر است.

رضانیا خاطرنشان کرد: هر چه در فضای صداقت و معنویت حرکت کنیم و جوانان این تقوا و معنویت را درک کنند قطعاً نسلی پویا در مسیر اهداف انقلاب امام راحل و شهدا حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول