اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین:

محور اردوهای جهادی امسال کار فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: محور برگزاری اردوهای جهادی سال جاری کار و فعالیت در عرصه فرهنگی است.

محور اردوهای جهادی امسال کار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی برزگر عصر امروز در همایش توجیهی خادمان و دست‌اندرکاران اردوهای جهادی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون اجر و پاداش جهاد‌کنندگان در راه رضایت الهی اظهار کرد: اردوی جهادی برای جوانان و دانشجویان فرصتی فراهم می‌کند که بتوانند در راستای خدمت‌رسانی و کمک به محرومان و نیازمندان تلاش کنند.

وی افزود: شهید اهل قلم آوینی در جمله‌ای بسیار زیبا و ارزشمند شأن انسان را در مسیر سعادت در هجرت و جهاد می‌بیند و تأکید می‌کند که انسان‌ها تنها با هجرت از تعلقات خود می‌توانند به خداوند متعال نزدیک‌تر شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه دانشجویانی که هر‌ساله در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند از انگیزه و علاقه فراوانی برای تلاش و همت برخوردار هستند، عنوان کرد: اشتیاق و انگیزه کافی شرط اساسی در برپایی اردوهای طرح هجرت در سراسر کشور است.

برزگر با بیان اینکه رویکرد سازمان بسیج سازندگی در سطح کشور امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، افزود: محور فعالیت و اقدام دانشجویان در طرح‌های هجرت سال جاری بر پایه کار فرهنگی و برمبنای حلقه‌های صالحین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کار در اردوهای جهادی باید در راستای مقابله با تهاجم و نقشه‌های شوم دشمنان در عرصه فرهنگی و نرم باشد، بیان کرد: دانشجویان جهاد‌گر با حضور در روستاها و نقاط دور‌افتاده باید مروج اصول، ارزش‌ها و آموزه‌های دین مبین اسلام و سیره ائمه اطهار باشند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین تعامل و همفکری در میان گروه‌های جهادی را امری مهم و اساسی دانست و عنوان کرد: تنها در صورت تعامل و هماهنگی میان اعضای گروه است که طرح و فعالیت در نظر گرفته شده پیش رفته و تکمیل می‌شود.

برزگر اضافه کرد: باید سعی شود که با کار و فعالیت مداوم اصل عمق‌بخشی و تأثیرگذاری برجسته در مدت برگزاری اردو صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز با همت و اراده تک‌تک مردم و مسئولان در مسیر سازندگی و عمران قرار دارد، تصریح کرد: بدخواهان و دسیسه‌چینان نظام اسلامی با حضور و مشارکت اقشار جوانان به شدت می‌هراسند و شکست سنگین می‌‌خورند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول