اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

طرح هجرت به نیازهای دانش‌آموزان توجه ویژه دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: طرح هجرت به نیازهای علمی، آموزشی و مادی دانش‌آموزان توجه ویژه دارد.

طرح هجرت به نیازهای دانش‌آموزان توجه ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی طرح هجرت 3 در شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دفاع مقدس در تمامی مراحل برای پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی تبدیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و مکرر امروز شاهد آن هستیم که خانواده بزرگ و نهاد بسیج به سازمانی همه‌جانبه و چند وجهی تبدیل شده که در تمامی عرصه‌ها می‌تواند به صورت مطلوب انجام وظیفه کند.

دهقائدی با اشاره به توان بالای بسیج در تمامی عرصه‌ها بیان داشت: در هر عرصه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس نیاز شود بسیج به صورت فعال وارد صحنه می‌شود و با تمام وجود به فعالیت می‌پردازد و وظایف محوله را به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن به انجام می‌رساند.

وی اضافه کرد: اردوهای هجرت 3 برای دانش‌آموزان یک ماموریت علمی و عمرانی است و با مشارکت در این طرح‌ها باید برای رشد و شکوفایی استعداد‌های خویش تلاش کنند و توانایی‌های بالقوه‌ خویش را به توانایی‌های بالفعل تبدیل کنند و همچنین پیشرفت و توسعه میهن اسلامی را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

این مسئول اذعان داشت: طبق مصوبات دولت بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و آبخیزداری کشور در قالب اردوهای هجرت 3 به بسیج سازندگی واگذار شده و دانش‌آموزان با مشارکت در این اردو‌های علمی و تفریحی به رشد توانایی‌های خود کمک می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان تصریح کرد: آنچه در سال‌های گذشته در اردوهای طرح هجرت به طور ویژه به آن توجه شده رفع نیازهای فرهنگی است و در سال جاری نیز با اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از تمامی پتانسیل‌های موجود در انجام مسائل فرهنگی در این اردوها بهره خواهیم برد.

دهقائدی بیان داشت: در این طرح به نیازهای علمی، آموزشی و مادی دانش‌آموزان توجه ویژه شده و سعی شده با انجام فعالیت‌های فرهنگی و توجه به بحث فرهنگ به طور موفق در این عرصه فعالیت شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: فعالیت‌های گسترده‌ای در سال‌های گذشته توسط بسیج سازندگی در قالب اردوهای طرح هجرت صورت پذیرفته است و تمامی این اقدامات برای مردم و مسئولان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول