اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانشجویان

طرح هجرت 3 در شاهرود آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح هجرت سه بسیج دانشجویی در شهرستان شاهرود با حضور دانشجویان آغاز شد.

طرح هجرت 3 در شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز طرح هجرت سه بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود در مناطق محروم این شهرستان آغاز شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود در این‌باره با حضور در شهر کلاته‏خیج گفت: هدف از اجرای این طرح در مناطق محروم، لبیک گفتن به منویات امام خامنه‏ای در راه محرومیت‏زدایی در روستاها، ارتقای سطح علمی جامعه و آگاهی و آشنایی محرومان با مسائل اجتماعی و فرهنگی است.

رضا فدایی با اشاره به عرصه‏های فعالیتی گروه‏های جهادی افزود: گروه‏های جهادی در زمینه بهداشت و درمان، عقیدتی، آموزشی، فرهنگی و هنری، عمران، دامپزشکی، کشاورزی، فنی و حرفه‏ای و تربیت‌بدنی مشغول به خدمت و انجام وظیفه خواهند بود.

فدایی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح، دانشجویان دختر و پسر شرکت دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود اضافه کرد: این افراد با توجه به پیش‏بینی انجام شده، 15 هزار نفر روز تا پایان شهریورماه فعالیت‏های مختلف محوله را انجام خواهند داد.

فدایی به روستاها و مناطق مورد نظر برای انجام طرح اشاره کرد و گفت: دانشجویان در روستاهای فرومد، کالپوش، طرود، مناطق پشت بسطام، مزج، جیلان و خیج به انجام مأموریت محوله خواهند پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود در پایان گفت: اردوهای جهادی از اردیبهشت تا پایان شهریورماه 91 به همت بسیج دانشجویی و با نظارت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود برگزار می‏شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول