اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین‌زهرا خبر داد

آمادگی دانش‌آموزان بویین‌زهرایی برای آغاز طرح هجرت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بویین‌زهرا از آمادگی کامل دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند بویین‌زهرایی برای حضور در طرح هجرت در ایام تابستان خبر داد.

آمادگی دانش‌آموزان بویین‌زهرایی برای آغاز طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، رضا ابراهیمی عصر سه‌شنبه در نخستین جلسه هماهنگی طرح‌ هجرت شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه هر ساله اقدامات و برنامه‌های مطلوبی در زمینه آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ تلاش و پیشرفت در مدارس بویین‌زهرا انجام می‌شود، اظهار کرد: باید سعی شود تا با برنامه‌ریزی‌های صحیح و توجه بیشتر به دانش‌آموزان مانع به انحراف کشیده شدن و الگوگیری آنان از فرهنگ غربی شد.

وی اضافه کرد: نسل پر تکاپو و با نشاط کنونی نیازمند این است که با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و ارزشی مطلوب به سوی معنویات و محافل دینی سوق پیدا کند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بویین‌زهرا تلاش دشمنان برای اشاعه بی‌ثباتی و بی‌فرهنگی در کشور را شکست خورده دانست و عنوان کرد: با توکل بر فضل خداوند متعال و سعی و جدیت بیشتر در بحث فرهنگی، هرگونه حملات و تهاجمات گسترده دشمنان و استکبار را در این عرصه دفع می‌کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تک تک افراد و نوجوانان با ایمان، آمادگی حضور در برنامه‌های فرهنگی و طرح‌های جهادی را دارند، بیان کرد: قطعا مشارکت گسترده در هر امری سبب تقویت و استحکام اعتقادات و ارزش‌های ملت‌ها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی کارگروه‌ها و تشکل‌های دانش‌آموزی برای برپایی هرچه بهتر اردوهای طرح هجرت سال 91 تصریح کرد: از هم‌اکنون بسیاری از دانش‌آموزان در مدارس مختلف آمادگی خود را برای حضور در طرح‌های هجرت اعلام می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: دانش‌آموزان و هنرجویان‌ هنرستان‌های بخش‌های شش‌گانه شهرستان بویین‌زهرا نیز در تابستان سال جاری در قالب فعالیت کارورزی در این اردوها حضور دارند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به لزوم تعامل و همکاری ادارات مختلف بویین‌زهرا برای برپایی هرچه بهتر و با کیفیت‌تر طرح هجرت سال 91 عنوان کرد: درخواست ما از همه مسئولان این است که تا جایی که می‌توانند با مدارس در راستای برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری همکاری و تعامل داشته باشند.

وی با تشریح ویژگی‌ها و دستورالعمل‌های برگزاری اردوهای طرح هجرت توسط مدارس در ایام تابستان بیان کرد: در نظر داشتن زمان برگزاری و انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق در اردوهای جهادی بسیار مهم و در اولویت امر قرار دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برپایی هرچه بهتر اردوهای طرح هجرت توسط بسیجیان در این شهرستان اظهار کرد: اجرای طرح هجرت در شهرستان بویین‌زهرا در سال 91 پس از عرصه‌یابی و انجام امور مقدماتی با قدرت و نشاط بسیار زیادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول