اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

فتح خرمشهر آغازی برای فتوحات بعدی انقلاب بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: فتح خرمشهر آغازی بود برای فتوحات بعدی انقلاب و اشاعه تفکر امام در ایران و جهان اسلام که تأثیر آن را در همان روزها در لبنان نیز دیدیم.

فتح خرمشهر آغازی برای فتوحات بعدی انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا آزادی پیش از ظهر امروز در همایش رسم هجرت در همدان اظهار داشت: بسیج سازندگی نباید در جامعه با اشتغالزایی اشتباه گرفته شود.

وی در خصوص سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: درس بزرگ خرمشهر برای ما این بود که در هر صحنه و جایی که ملت حضور داشته باشند می‌توانند بن‌بست‌ها را بشکنند و عزت و پیروزی به وجود آورند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: فتح خرمشهر آغازی بود برای فتوحات بعدی انقلاب و اشاعه تفکر امام در ایران و جهان اسلام که تأثیر آن را در همان روزها در لبنان نیز دیدیم.

وی عنوان کرد: امروز همه فتوحات اسلام از برکات فتح خرمشهر است چرا که فتح خرمشهر مقاومت و ایثار و خودباوری ملت را به نمایش گذاشت و اقتدار ایران را به جهانیان ثابت کرد.

آزادی خاطرنشان کرد: با کامل شدن انقلاب اسلامی واژه‌ها و کلمه‌هایی در درون آن شکل گرفت که یکی از این کلمه‌ها "بسیج سازندگی "بود که به فرمان رهبری برای جبران کمبودها در نظام شکل گرفت.

وی افزود: بسیج سازندگی برای خدمت به مردم و حرکت جهادی با هدف ساختن کشور به عرصه آمد و این هدف اصلی جهاد سازندگی بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: بیش 10 سال این نهاد نوپا فعالیت کرد که با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو شد چرا که عده‌ای بسیج را با پیمانکاری اشتباه گرفتند اما با گذشت زمان این مشکل حل شد و نگاه عمیق‌تری به بسیج سازندگی شد.

وی تأکید کرد: بسیج با برگزاری طرح اردوهای هجرت و جهادی توانست ماهیت و حقیقت خود را معرفی کند و باید بدانیم و این دید را از روی بسیج سازندگی برداریم که در جامعه به بسیج سازندگی با نگاه اشتغال‌زایی نگاه نکنیم.

آزادی در پایان سخنانش گفت: روح کار بسیج سازندگی روح جهادی است و خدمت به محرومان و عمران و آبادانی و انجام فعالیت‌های فرهنگی از دستاوردهای کار بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول