اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

فتح خرمشهر تجلی عینی اقتدار سپاه، ارتش و بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: فتح خرمشهر نماد پایداری و ایثار ملت بزرگ ایران و تجلی عینی مجاهدت‌ها و اقتدار سپاه، ارتش و بسیج مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

فتح خرمشهر تجلی عینی اقتدار سپاه، ارتش و بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریکی را ارسال کرده است.

در این پیام آمده است: فتح خرمشهر نماد پایداری و ایثار ملت بزرگ ایران و تجلی‌گاه عینی مجاهدت‌ها و اقتدار سپاه، ارتش و بسیج مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر تهدیدها و فتنه‌های استکباری و ایادی آنها بود.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: بی‌شک حماسه خرمشهر با توکل به خداوند متعال و با تدبیر خردمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و با تأسی از عاشورای امام حسین(ع) سرآغازی برای پیروزی‌های مکرر ملت ایران در برابر کفر جهانی بود و این حماسه بزرگ همیشه و در همه عرصه‌ها تداوم خواهد داشت.

آزادی در ادامه تصریح کرده است: هرگز از حافظه تاریخی مردم ما و بیداردلان دنیا نخواهد رفت که رزمندگان اسلام با امداد الهی در شرایطی که از حداقل تجهیزات نظامی برخوردار بودند و تنها با سلاح ایمان و عشق به امام و مردم به جنگ دشمن تا بن دندان مسلح رفته بودند و با برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی حماسه‌ای جاوید آفریدند که عزت‌بخش ایران عزیز شد.

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: یاد و خاطره سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی را با تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به قلب‌ها پیوند می‌زنیم و در عرصه کار، تولید و فعالیت به جهاد برخواهیم خواست و در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام و ارزش‌های الهی می‌ایستیم و آنان را به ذلت و زبونی می‌کشیم، باشد که در پرتو الطاف حضرت حق و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و به مدد دستان جوانان ایران اسلامی مسیر تعالی و ترقی در ابعاد مختلف سریعتر از گذشته پیموده شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان این بیانیه خاطرنشان کرده است: ضمن تبریک این روز بزرگ به فاتحان خرمشهر خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید والامقام استان همدان توفیقات همگان در مسیر معرفی پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت ایران را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول