اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین همدان:

بسیج مهندسین بازوی توانمند هر کشوری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین همدان گفت: پیشرفت هر کشوری را یک مثلث با رأس‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مغزافزاری شکل می‌دهد که مهندسین مغزافزار، بازوی توانمند کشور هستند.

بسیج مهندسین بازوی توانمند هر کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عباس قراباغی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع مهندسین بسیجی شهرستان اسدآباد با اشاره به تاریخچه تشکیل سازمان بسیج مهندسین اظهار داشت: با تخصصی و پیچیده شدن بسیج و سپاه  تشکیل سازمان بسیج مهندسین الزامی شد و با هدف انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی به جامعه در راستای تولید علم و فناوری در سال 79 شکل گرفت.

وی بسیج مهندسین را بازوی قدرتمند نظام در راستای رشد و تعالی کشور و اشاعه اهداف ارزشمند علمی و فرهنگی خواند و افزود: پس از اتمام جنگ تحمیلی برای بهره‌گیری از تجربه و توان نخبگان مهندسی دوران دفاع مقدس، حفظ روحیه جهادی و بسیجی در بین جامعه مهندسان، بسیج مهندسین در کشور راه اندازی شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین همدان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر برخی بر این باورند که تخصص برای پیشبرد امور کافی است ولی تفکر بسیجی چنین چیزی را به تنهایی نمی‌پذیرد بلکه تخصص زمانی کارآمد خواهد بود که همراه با تعهد و تفکر بسیجی باشد چرا که اگر تخصص همراه با تعهد باشد می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه امروز برای پیشرفت و آبادانی کشور نیازمند نگاه، روش و مبانی مهندسی اصیل هستیم، افزود: نگاه مهندسی سرشار از خلاقیت، نوآوری، استفاده از امکانات و توانمندی‌های طبیعی، شجاعت در تصمیم‌گیری و ورود به عرصه‌های جدید علمی است و برای ساختن کشور باید چنین نگاهی وجود داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین همدان با اشاره به اینکه کانون‌ بسیج مهندسی در شهرستان اسدآباد از سال 89 تأسیس شده است، از مهندسین خواست بیشتر از پیش در برنامه و فعالیت‌های فرهنگی و تقویت تفکرات خود گام بردارند. 

وی با بیان اینکه پیشرفت هر کشوری را یک مثلث با رأس‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و مغزافزاری شکل می‌دهد، گفت: مهندسین مغزافزار این مثلث هستند و باید با تقویت تفکرات بسیجی علم و دانش خود بسیجی‌گونه دنبال کنند.

در پایان این نشست حمیدرضا شعبانی مسئول سابق کانون بسیج مهندسین تودیع و فتاحی به عنوان مسئول جدید کانون معرفی شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول