اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران:

دهمین جشنواره تئاتر بسیج مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران گفت: دهمین جشنواره تئاتر بسیج مازندران آبان امسال برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره تئاتر بسیج مازندران برگزار می‌شود

حسن علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: هدف از ایجاد این جشنواره ترویج و اشاعه فرهنگ بسیجی، حمایت و پشتیبانی از اجرای عمومی نمایش بسیج درسطح شهرستان و استان است.

علی‌پور شناسایی نخبگان هنری بسیج به منظور ایجاد رقابت سالم و سازنده، تولید آثار فاخر و مناسب در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی را از اهداف دیگر این جشنواره دانست.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره آبان سال جاری برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان و هنرمندان عرصه تئاتر می‌توانند متون نمایشی خود را در سه نسخه به کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها ارائه کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، قصص قرآن، تاریخ اسلام، مفاخر جهان اسلام و مضامین آیینی اجتماعی را از موضوعات اصلی این جشنواره دانست.

این مسئول تصریح کرد: افراد برگزیده این جشنواره که به مسابقات کشوری دعوت می‌شوند علاوه بر بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی باید در دو بخش نمایشنامه‌نویسی، کودک، نوجوان و عروسکی نیز شرکت کنند.

وی آخرین مهلت ارسال اثر را پانزدهم تیر امسال اعلام کرد و افزود: این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تئاتر بسیج استان باید آثار خود را تا پایان وقت اداره اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول