اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک

دشمن از انتقال فرهنگ مقدس بسیجی به سراسر دنیا می‌ترسد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک گفت: امروز ترس و وحشت دشمنان انقلاب ما ترس از انتقال فرهنگ مقدس بسیجی به سراسر جهان است.

دشمن از انتقال فرهنگ مقدس بسیجی به سراسر دنیا می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غربی هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌ا‌لله احمدی عصر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای کارگزار روستای مغدان بستک که با مراسم معرفی فرمانده این پایگاه همراه شد، طی سخنانی نسبت به اهمیت بسیج و جایگاه بسیج سخنرانی کرد.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی دارای سه ویژگی اخلاص، عشق و شور و اطاعت‌پذیری است، افزود: بسیجی با حضور در بسیج لبیک به خدا و قرآن و اولیای خدا می‌گوید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک افزود: اگر بسیج و بسیجی نبود، دشمن در تمام عرصه‌ها وارد می‌شد و در جنگ تحمیلی، اگر بسیج نبود صدام به مقاصد شوم خود می‌رسید.

وی ادامه داد: بسیج و بسیجی مظهر وحدت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

احمدی در ادامه افزود: بسیج دو ماموریت اساسی در این کشور دارد یکی حفظ ارزش‌های این انقلاب و دفاع از آن و دیگری انتقال ارزش‌های انقلاب به سراسر دنیا که همه باید حول این دو محور تلاش کنند.

وی افزود: آنچه دشمنان این انقلاب از آن ترس و وحشت دارند، توان نظامی نیست بلکه ترس از انتقال فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ مبارزه با بی‌عدالتی‌ها و مبارزه با ظلم و ستم و آزادی‌خواهی است به سراسر دنیاست.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول