اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری رده‌های بسیج کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی رده‌های بسیج در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری رده‌های بسیج کهگیلویه و بویراحمد

خیرالله حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه سوم خرداد و جانفشانی رزمندگان اسلام در عملیات ظفرمند بیت‌المقدس ابراز داشت: آنچه که اکنون در نظام جمهوری اسلامی به عنوان دستاورد پیش رو داریم همه مدیون ایثارگری جوانان متعهد این کشور است که نمونه بارز آن در سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر اتفاق افتاد.

این مسئول به توطئه دشمنان در برهه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: روزگاری جنگ سخت و نظامی ملاک دشمن برای جلوگیری از نفوذ و گسترش تفکر و اندیشه اسلامی بود که امروز به جنگ نرم تغییر جهت داده و البته دفاع در این حوزه از هجمه دشمن بسیار سخت‌تر از میدان جنگ نظامی است.

این مسئول امور فرهنگی در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به لوازم دفاع در جبهه فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین سلاح در این کارزار تمسک به قوه ایمان انقلابی و بصیرت اسلامی است که همه وظیفه داریم در این عرصه یاور نسل جوان و نوجوان خود باشیم.

حسن‌پور به برنامه‌های مختلف سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در رده‌های مختلف بسیج بوده که آثار فاخر هنری بسیجیان هنرمند استان در طول سال گذشته برای ارسال به دبیرخانه جشنواره جمع‌آوری شده است.

این مسئول افزود: بخش عمده‌ای از این آثار جمع‌آوری شده که پس از ارسال به دبیرخانه جشنواره آثار برگزیده توسط هیئت داوری معرفی خواهند شد.

حسن‌پور ادامه داد: در مرحله بعدی نمایشگاهی از آثار منتخب جمع‌آوری و در تاریخ 22 تیرماه سال جاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز به برگزیدگان را داریم.

معاون فرهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از همه کسانی که توانایی تولید آثار هنری با تفکر و بینش بسیجی را دارند درخواست همکاری با این معاونت کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول