اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک تاکید کرد

ضرورت تقویت بسیج مساجد در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: تقویت بسیج مساجد در مقابله با جنگ نرم، حرکتی مهم و ضروری است.

ضرورت تقویت بسیج مساجد در مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری صبح امروز در جمع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد شهرستان شهربابک اظهار داشت: مساجد محور اصلی هدایت مردم در مسائل مختلف هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه مساجد خاستگاه و بدنه اصلی بسیج هستند، باید با برنامه‌ریزی دقیق از این ظرفیت مهم و اساسی در مقابله با جنگ نرم استفاده کرد.

منتظری، مسجد را پایگاه نشر معارف اسلامی و مرکز استحکام نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: از صدر اسلام مساجد محل تجمع بندگان مخلص خداوند و محل رسیدگی به امور مردم و تصمیم‌گیری‌های اساسی برای رفع مشکلات جامعه اسلامی بوده است.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مساجد را پایگاه‌های معرفت، روشن‌بینی و روشن‌گری برشمرد و گفت: مساجد علاوه بر اینکه محل اقامه نماز هستند، بهترین مکان برای ارتقا سطح فکری و فرهنگی اقشار مختلف جامعه است.

منتظری تصریح کرد: مباحث فرهنگی و نشست‌های دینی و سیاسی در قالب طرح‌های مختلف از جمله طرح صالحین برای رشد فکری و معرفتی و بصیرت‌افزائی جوانان بسیار ضروری است.

وی پیروزی‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس را از برکات مساجد و پایگاه‌های بسیج مساجد دانست و افزود: با توجه به کارکردهای مساجد در عرصه‌های عبادی، سیاسی، پشتیبانی و تدارکاتی نقش تاثیرگذار این نهاد مقدس در پیروزی‌های ملت ایران به ویژه هشت سال دفاع مقدس قابل انکار نیست و باید از تمام ظرفیت‌های مساجد در حفظ و تقویت نظام اسلامی استفاده کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول