اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد سوم خرداد

ویزیت رایگان مردم مناطق محروم البرز توسط پزشکان بسیجی

خبرگزاری فارس: یک تیم از پزشکان بسیجی به مناسبت سالگرد حماسه سوم خرداد به مردم مناطق محروم استان البرز خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند.

ویزیت رایگان مردم مناطق محروم البرز توسط پزشکان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اعضای این تیم که شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، چشم پزشک و مشاور روانشناسی بود، صبح امروز با اعزام به منطقه کلاک بالا که از مناطق کم برخوردار استان البرز است، به مردم این منطقه به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دانند.

مهدی محمدپناه مسئول اجرایی تیم پزشکی فوق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اعضای بسیجی تیم پزشکی اعزام شده به کلاک بالا، زیر نظر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی استان البرز فعال هستند.

وی تصریح کرد: امروز به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه فتح خرمشهر تعدادی از پزشکان بسیجی این دانشگاه تصمیم به حضور در مناطق محروم گرفته و مردم را مورد درمان قرار دادند.

* ویزیت رایگان بیش از 200 نفر توسط پزشکان بسیجی در البرز

محمدپناه خاطر نشان کرد: طی امروز تیم پزشکی فوق 95 نفر از مردم مناطق محروم کلاک بالا را مورد معاینه پزشکی قرار داده و 19 مورد خدمات دندانپزشکی نیز به مراجعان ارائه دادند.

وی افزود: همچنین 45 مورد خدمات بینایی‌سنجی و 10 مورد مشاور روانشناسی نیز توسط تیم پزشکی فوق به مردم ارائه شد.

* آزمایش کامل از 50 روستایی البرزی

محمدپناه اظهار داشت: همچنین صبح امروز از 50 روستایی در منطقه کلاک بالا نمونه‌گیری انجام و نمونه‌های فوق برای آزمایش کامل به آزمایشگاه‌های تخصصی ارسال شد که نتایج آن نیز به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا خدمات پزشکی توسط پزشکان بسیجی این دانشگاه تداوم خواهد داشت؟ گفت: از این پس پزشکان بسیجی ما در تمام مراسم‌ها به ویژه اعیاد مذهبی به مناطق محروم استان اعزام و به مردم خدمات رایگان ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول