اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر صورت می‌گیرد

اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکی به روستاهای گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، سه اکیپ بسیج جامعه پزشکی گچساران به مناطق محروم این شهرستان اعزام می‌شود.

اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکی به روستاهای گچساران

رحیم محمدی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بسیج توانمندی و ظرفیت زیادی برای عمران و آبادانی مناطق محروم و خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به قشر محروم دارد.

* لزوم توجه به ارتقای سطح سلامت به عنوان یکی از محورهای توسعه

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران رسیدگی به مناطق محروم، تسریع در فعالیت‌های عمرانی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده مطلوب از نیروهای بسیجی را از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های بسیج سازندگی عنوان کرد.

محمدی بیان داشت: با بهره‌گیری از توان پزشکان، مهندسان و نیروهای فنی بسیجی رابطه معنوی بسیار مطلوبی بین گروه‌های مختلف جامعه با بسیجیان برقرار شده است.

وی یادآور شد: تاریخچه تشکیل بسیج جامعه پزشکی به حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بر می‌گردد.

محمدی با اشاره به برداشتن گام‌های بلند ایرانیان برای سازندگی و توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی تصریح کرد: گسترش سازندگی ایران اسلامی در همه ابعاد و زمینه‌ها و ارتقای سطح سلامت به عنوان یکی از محورهای توسعه بسیار مهم و ضروری است.

* خدمات‌رسانی جامعه پزشکی گچساران به 3 هزار و 250 نفر در سال 90

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی گچساران در اعزام اکیپ‌های پزشکی به روستاها و مناطق محروم گچساران و باشت، کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه با بهره‌گیری از توان رده‌های بسیج را از اهداف مهم این پزشکان عنوان کرد.

محمدی بیان داشت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر سه اکیپ پزشکی به مناطق روستایی گچساران اعزام می‌شود.

وی سه روستای اسپر دیل، آبکل لیشتر و امامزاده جعفر را روستاهای هدف جامعه پزشکی گچساران به منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی در سوم خرداد نام برد.

این مسئول در گچساران افزود: ویزیت و درمان رایگان بیماران، ارائه آموزش‌های بهداشتی و توزیع جعبه‌ کمک‌های اولیه از خدماتی است که پزشکان جامعه پزشکی بسیج سازندگی گچساران به مردم ارائه می‌دهند.

محمدی با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی گچساران در سال 90 ابراز داشت: بسیج جامعه پزشکی گچساران 20 تیم درمانی و پزشکی را به مناطق محروم گچساران و 40 روستای گچساران و باشت اعزام کرد که طی آن به افزون بر سه هزار و 250 نفر از روستائیان، عشایر و مردم محروم خدمات درمانی و پزشکی به صورت رایگان ارائه شد.

وی با اشاره به تأمین رایگان دارو در خدمات بسیج جامعه پزشکان گچساران گفت: در سال گذشته افزون بر 80 میلیون ریال دارو میان بیماران ویزیت‌شده توزیع شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول