اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانداران برنامه‎های بسیج سازندگی را از اصلی‎ترین کارها بدانند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: فرمانداران نباید برنامه‎های بسیج سازندگی را در کنار هزاران کار دیگر در شهرستان‌ها ببینند بلکه باید این کار را یکی از اصلی‎ترین کارها بدانند.

فرمانداران برنامه‎های بسیج سازندگی را از اصلی‎ترین کارها بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عالی پشتیبانی از برنامه‎های طرح هجرت سه استان گلستان اظهار داشت: در استان گلستان مدیران اجرایی برنامه‎های بسیج سازندگی را یکی از برنامه‎های اولویت‌دار خود می‎دانند.

وی افزود: بسیج سازندگی از جمله بهترین برنامه‎هایی است که موجب خشنودی معظم‎له می‎شود پس باید تمام مدیران سعی و تلاش خود را در اجرای کیفی برنامه‎های بسیج سازندگی داشته باشند ضمن اینکه تقویت نسل جوان در طرح‎های بسیج سازندگی، تامین نسل خودکفا و قوی در آینده خواهد بود.

در ادامه جناب ملک حسینی مسئول بسیج سازندگی استان گلستان گزارش مختصری از عملکرد بسیج سازندگی استان در سال 1390 ارائه دادند.

سپس مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در واقع گزارش آماری‎ که مسئول بسیج سازندگی استان گلستان ارائه دادند عملکرد دستگاه‎های اجرایی استان در امر سازندگی است و به شکر خدا پس از چندین سال رهبر معظم انقلاب از عملکرد بسیج سازندگی رضایت پیدا کردند و لبخند بر لبان مبارکشان نقش بست.

مجید خراسانی اظهار داشت: در دولت نهم بسیج سازندگی در 300 عرصه فعالیت کرد و همچنین 38 میلیون و 200 هزار نفر روز در سال 1390 در عرصه‎های بسیج سازندگی فعالیت کردند و در این سال 4 هزار پروژه عمرانی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بنده بسیج سازندگی را کارگاه تربیت نسل جوان می‎دانم خاطر نشان کرد: طبق قانون مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و دهیاران می‎توانند برنامه‎های مختلف خود را برای اجرا به بسیج سازندگی تفویض اختیار کنند و مدیران می‎توانند بر حسب صلاحدید هر برنامه‎ای را طبق قانون به بسیج سازندگی واگذار کنند و بسیج سازندگی بزرگ‎ترین عرصه برای ابراز وجود نسل جوان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خطاب به مسئولان استان گفت: پیشنهاد می‎شود عملکرد سال 1391 دو برابر سال 1390 باشد و همچنین یکی از ملاک‎های ارزیابی مدیران کل و فرمانداران نحوه اجرای برنامه‎های بسیج سازندگی باشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول