اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر:

هدف اصلی بسیج سازندگی معنویت‌افزایی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: هدف اصلی در فعالیت‌های بسیج سازندگی بحث معنویت‌افزایی و افزایش بینش و بصیرت مبتنی بر ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلاب اسلامی است.

هدف اصلی بسیج سازندگی معنویت‌افزایی است

ناصر دولاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بسیج سازندگی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان و جوانان و کمک به دولت در اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای و ایجاد زمینه اشتغال جوانان و محرومیت‌زدایی به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال 79 تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: رویکرد بسیج سازندگی در جهت توسعه و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به صورت هدفدار، پایدار و همه‌جانبه، عدالت‌محور و به محرومیت‌زدایی گرایش محسوسی داشته و دارد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی به عنوان یک سازمان کارآفرین اجتماعی از سازمان‌های نوپایی است که بر بال اندیشه، ماهیت جنبشی، فرهنگ و تفکر و پیشینه عملکرد جهادی بسیج استوار است و هدف اصلی در فعالیت‌های بسیج سازندگی بحث معنویت‌افزایی و افزایش بینش و بصیرت مبتنی بر ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلاب اسلامی است.

دولاح یادآور شد: امروز ماموریت بسیج خدمت‌رسانی و تلاش در راستای محرومیت‌زدایی است و بحث خدمت‌رسانی به مستضعفین از تاکیدات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: خوشا به حال بسیجیان سلحشور و جان بر کف که در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه در فعالیت‌های گروه‌های جهادی با انگیزه معنوی و انقلابی شرکت می‌کنند.

دولاح خاطر نشان کرد: ورود بسیج به حوزه مدیریت اقتصاد، سازندگی و اجتماعی به لحاظ نظری و عملی از پشتوانه‌های قوی فکری و فرهنگی برخوردار است و ریشه در بنیادین انقلاب با مشارکت توده مردم برای نیل به اهداف متعالی از جمله توسعه همه‌جانبه و پیشرفت دارد.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته نفر روز را در ماموریت‌هایمان تعریف می‌کردیم ولی از سال 91 به عنوان نفر اردو است و این گروه‌های جهادی در گروهای یک، پنج، 10 و 15 روزه سازماندهی و شناسنامه‌دار شده و به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

دولاح گفت: به کارگیری نیروها برای کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی در قالب اردوهای 15 روزه است که متشکل از دانش‌آموزان و دانشجویان است که با همکاری بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: رویکرد ما در فعالیت‌های فرهنگی استفاده از ظرفیت و توان طلاب بسیجی جوان به منظور غنی‌سازی و اوقات فراغت جوانان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول