اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی

همایش شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه به همت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

همایش شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در آیین آغاز به‌کار همایش شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این استان اظهار کرد: همانطور‌ که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند‌، بسیج ارزنده‌ترین یادگار امام راحل(ره)است.

عزیزی بیان کرد: بسیج وظیفه دارد ارزش‌های انقلاب را اشاعه و نشر دهد‌ و کمک به بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها از وظایف بسیج دانشجویی است.

عزیزی ادامه داد: بسیج یک تفکر است که از کلام وحی و اهل‌بیت‌( ع) نشات گرفته است و می‌تواند با ایفای نقش خود به‌طور کامل و درست‌، به تحقق عدالت و معنویت در جامعه کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما باید به‌دنبال تحول در برنامه‌های بسیج و تعامل با دانشجویان باشیم، به‌طوری که شاهد حضور خردمندانه و فعال جوانان در برنامه‌های بسیج در سطح دانشگاه هستیم.

عزیزی افزود: فعالیت‌های بسیج بر مبنای منطق است و فعال‌سازی دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی از اهداف فعالیت‌های بسیج دانشجویی است.

وی تبیین راهکارهای حرکت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه و تعامل با تشکل‌های دانشجویی در صراط انقلاب اسلامی را از اهداف این نشست دانست و تاکید کرد: تبیین راهکارهای مطالبات فرهیختگان در بسیج  و بازخوانی اندیشه‌های امام راحل (ره) و منویات رهبری از سر‌فصل‌هایی است که امروز بدان می‌پردازیم.

عزیزی گفت: تشکیل کارگاه‌های تخصصی و تحلیل سیاسی جنبش دانشجویی در ایران در این گردهمایی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول