اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان صورت می‌گیرد

افتتاح نمادین سه ایستگاه ورزش صبحگاهی بسیج

خبرگزاری فارس: در خرداد ماه سال جاری افتتاح نمادین سه ایستگاه ورزش صبحگاهی بسیج صورت می‌گیرد.

افتتاح نمادین سه ایستگاه ورزش صبحگاهی بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست هماهنگی برگزاری ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در محل سرای ورزشکاران استان اصفهان انجام شد.

این نشست با حضور علی قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، احمد جمشیدی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و احمد رضا مهنام معاون ورزشی شهرداری به همراه مسئولان تربیت بدنی نواحی و حوزه‌‌های مقاومت شهر اصفهان، روز یکشنبه (31 اردیبهشت ماه)، مدت دو ساعت به طول انجامید.

در این جلسه مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) ضمن بیان اهمیت ورزش همگانی و انتقاد از عدم توجه دولت به این امر مهم بسیج را پرچم‌دار برگزاری این برنامه خواند و از مسئولان ورزش خواست بیش از پیش در این مقوله به ورزش بسیج توجه کنند چرا که با این همکاری و هماهنگی می‌تواند بیمارستان‌ها را خلوت و سلامتی جامعه را افزایش داد.

در ادامه این نشست معاون ورزشی شهرداری اصفهان نهاد بسیج را نهادی ارزشمند و قابل تقدیر خواند و گفت: در این نهاد افرادی بی‌ادعا و بدون چشمداشت فعالیت می‌کنند که این موضوع آینده ورزش را امیدوار کننده نشان می‌دهد.

وی که سمت مشاور ورزشی استانداری اصفهان را نیز بر عهده دارد ضمن بیان اینکه همکاری بسیار خوبی با ورزش بسیج وجود داشته است، تصریح کرد: با یک برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی اماکن و امکانات خود را در اختیار ورزشکاران بسیجی قرار داده‌ایم.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان نیز با اشاره به اینکه سانس‌هایی از ساعات تمام سالن‌های ورزشی اصفهان را در اختیار ورزشکاران بسیجی قرار می‌دهیم، اظهار داشت: از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت فعال در ورزش بسیج حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این نشست مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) ضمن جمع‌بندی مصوبات جلسه از جمله افتتاحیه نمادین سه ایستگاه در روز 19 خردادماه و انتخاب حسن جعفری هرندی مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان به عنوان مسئول هیئت ورزش‌های همگانی بسیج استان اصفهان خبر داد و از حسن جعفری هرندی خواست تا فعالیت‌های شهرستان اصفهان و بسیج استان با هم و با هماهنگی کامل انجام شود.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول