اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

12 هزار مدرسه برای بهینه‎سازی در اختیار بسیج سازندگی قرار می‎گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بیش از 12 هزار مدرسه در سال برای مرمت و بازسازی و بهینه‌سازی در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد.

12 هزار مدرسه برای بهینه‎سازی در اختیار بسیج سازندگی قرار می‎گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مجید خراسانی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد پشتیبانی طرح هجرت سه بسیج سازندگی سپاه نینوا اظهار داشت: برای مرمت و بازسازی و بهینه‎سازی در سال گذشته 350 هزار دانش‎آموز و 70 هزار نفر دانشجو نقش داشتند.

وی ضمن مهم و خطیر شمردن نقش بسیج سازندگی در کشور اذعان داشت: مقام معظم رهبری نگاه بسیار وی‍ژه‎ای به بسیج سازندگی دارند و تاکید هم می‎کنند و مطالبه معظم‎له این است که در بسیج سازندگی و اردوهای هجرت و جهادی ابتدا جوانان ساخته شوند سپس کشور ساخته شود و به همین دلیل هم فرمودند در امر اردوهای هجرت و سازندگی، پشتیبانی با دولت و مدیریت با بسیج باشد که این بیانگر نقش بسیار مهم و خطیر بسیج است فلذا وظیفه و تکلیف ما هم بسیار مهم و حساس است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به انجام کار ریشه‎ای و ماندگار افزود: کار اجرایی ما نباید درمانی باشد بلکه باید به صورت پیشگیری باشد تا بتوانیم به اهداف خود و مهمتر از همه مطالبه مقام معظم رهبری که همان ساختن جوانان و سپس ساختن کشور است برسیم.

خراسانی با تاکید بر نقش مهم روحانیت در اردوهای هجرت و بیان خاطراتی از این اردوها گفت: در این مسیر نقش روحانیت بسیار کلیدی است و می‎توانند با شیوه‎های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و . . . جوانان را جذب کنند همان‌طور که سال گذشته 4 هزار نفر از طلاب در این امر ما را یاری کردند و امیدواریم این موضوع با کیفیت تداوم داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن اشاره به اهمیت خدمات‎رسانی به مردم گفت: بهترین زبان همکاری با مردم، خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: ما باید بتوانیم تعداد زیادی از افراد را به اردوهای جهادی اعزام کنیم و اینکه طرح هجرت مخصوص تمام جوانان چه بسیجی و چه غیربسیجی است و می‎خواهند ان‌شاءالله تاثیر بپذیرند ولی اردوهای جهادی برای افراد داوطلب خودساخته و متخصصی است که می‎خواهند تاثیرگذار باشند و این شامل همه اقشار بسیج مانند بسیج دانشجویی، بسیج طلاب، بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسین و . . . است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول