اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق استاندار زنجان:

ورود بسیج به جنگ سبب موفقیت‌های بسیاری برای ایران شد

خبرگزاری فارس: معاون سابق استاندار زنجان گفت: با ورود بسیج به جنگ، روند جنگ به نحو مطلوبی تغییر یافته و موفقیت‌های چشمگیری برای کشور به دست آمد.

ورود بسیج به جنگ سبب موفقیت‌های بسیاری برای ایران شد

احمد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس از مقاطع حساس و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس است که نوع و حجم فعالیت‌های انجام شده در این عملیات بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه این عملیات پس از عملیات فتح‌المبین از عملیات‌های تاثیرگذار است، افزود:‌ عملیات بیت‌المقدس نماد هشت سال دوران دفاع مقدس و 35 روز مقاومت جانانه مردم و رزمندگان در برابر هجمه‌های بی‌امان دشمنان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به حضور مرد و زن در فتح خرمشهر و خلق حماسه‌های جاوید و ماندگار یادآور شد: هماهنگی کامل نیروهای ایرانی رمز موفقیت این عملیات بود.

وی با بیان اینکه این عملیات با محوریت شهید صیاد شیرازی از عملیات‌های تاثیرگذار دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارتباط و هماهنگی تنگاتنگ نیروهای ارتش، سپاه و بسیج حماسه‌های بی‌نظیری در این عملیات رقم زد.

پیری ادامه داد: آزادسازی خرمشهر از روزهای آغازین تصرف آن توسط دشمن از آرزوهای رزمندگان بود و هیچ رزمنده‌ای تاب این را نداشت که خرمشهر در دست رژیم بعثی عراق باشد.

وی با بیان اینکه در دوران بنی‌صدر به عنوان فرمانده کل قوا هیچ عملیات موفقیت‌آمیزی در دوران دفاع مقدس رقم نخورد، تصریح کرد: افکار خاص و متمایل به آمریکایی بنی‌صدر امکان پیشروی و انجام عملیات‌ها را از رزمندگان گرفته بود.

معاون سابق استاندار زنجان با اشاره به ساختار فکری جنگ در زمان بنی‌صدر یادآور شد: اگر رزمندگان اسلام با این ساختار فکری غلط پیشروی می‌کردند، قطعا خوزستان از ایران جدا و در اختیار رژیم بعثی صدام قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه با روح خدایی امام خمینی(ره) رزمندگان جان دوباره‌ای گرفته و عملیات‌های موفقیت‌آمیزی همچون طریق‌القدس، فتح‌المبین، کربلای 4 و 5، والفجر و در نهایت بیت ‌المقدس انجام شد، افزود: وحدت کامل بین نیروهای مسلح با رهبریت امام خمینی(ره) موجب کسب نتایج غرورآفرین در دوران دفاع مقدس شد.

پیری با اشاره به نقش تاثیرگذار بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس یادآور شد: با ورود بسیج به جنگ، روند جنگ به نحو مطلوبی تغییر یافته و موفقیت‌های چشمگیری به دست آمد.

وی با بیان اینکه امکانات رزمی و تجهیزاتی ایران موجب می‌شد تا رزمندگان اسلام در مظلومیت کامل در برابر دنیای کفر صف‌آرایی کنند، افزود: اراده و ایمان قوی رزمندگان اسلام موجب شد تا این دوران به خوبی سپری شده و موفقیت‌های چشمگیری به دست آید.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول