اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

قدرت اندیشه بسیج باید فعال شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: باید در حلقه‏های تربیتی بسیج، قدرت تفکر و اندیشه را فعال کرد و علم و دانش را گسترش و ادب را به صورت عملی آموزش داد.

قدرت اندیشه بسیج باید فعال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمود ترابی امشب در همایش "صالحون" در شاهرود اظهار کرد: اگر این چنین شد، جلسات دینی موثر بوده و افراد صالحی تربیت خواهند شد.

وی در این همایش که با حضور 150 نفر از بسیجیان عضو حلقه‏های صالحین در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام هادی (ع) افزود: آن حضرت علم و دانش را بهترین هدیه و یادگاری برای دیگران دانسته و در کنار آن ادب و فکر و اندیشه به عنوان نیکی اعمال انسان نام می‏برند.

امام جمعه شاهرود خاطرنشان کرد: علم و دانش در کنار ادب و تفکر راه‏های رسیدن به کمال است و باید این نکات در برنامه روزمره انسان قرار گیرد تا فرد را به سعادت برساند.

وی تصریح کرد: متربی که در صالحین حضور دارد، باید هم‏زمان علم و اخلاق و معرفت و بصیرت را بیاموزد و با توجه به نیاز رشد و تکامل یابد.

امام جمعه شاهرود اظهار داشت: باید تلاش شود که خوراک مورد نیاز فکری و اعتقادی به حلقه‏ها تزریق شود تا آن کیفیت لازم را برای شرکت کنندگان حاصل کند.

ترابی تاکید کرد: جلسات صالحین را باید جدی گرفت؛ چرا که دشمنان با جنگ نرم خود می‏خواهند جامعه را بی‏هویت کنند و این برنامه در مقابله با نقشه آنهاست.

وی افزود: باید تلاش کرد هر فرد شرکت کننده در این حلقه‏ها خود نمونه‏ای از بصیرت و معرفت در جامعه باشد تا این الگو در جامعه گسترش یابد.

در ابتدای این جلسه، فرمانده بسیج ثارالله شاهرود به ارائه گزارشی از عملکرد صالحین پایگاه پرداخت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول