اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پشتیبانی مردم اثر تحریم‌ها را می‌کاهد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: کاهش آثار تحریم‌ها و تهدیدها علیه نظام جمهوری اسلامی و کسب استقلال، خودکفایی و فتح قله‌های علمی و فناوری به دلیل حضور و پشتیبانی مردم است.

پشتیبانی مردم اثر تحریم‌ها را می‌کاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته‌ای کشور با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: افتخار زنجان و دانشگاه زنجان است که این نمایشگاه امروز در این دانشگاه افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در طول 33 سال گذشته به صورت شفاف در قالب توطئه، بهانه، سوژه و موضوعات مختلف به کشور اسلامی ایران تحمیل شده و ملت ایران پنجه در پنجه استکبار به مقابله با این موضوعات پرداخته است، به دلیل عدم تاب‌آوری استکبار، صهیونیست‌ها، ضدانقلاب و همه کسانی است که تاب و تحمل پذیرش نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشته و ندارند.

 

*استکبار از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با نظام استفاده می‌کند

استاندار زنجان با اشاره به استفاده استکبار از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: استکبار در تحریم‌ها، توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود علیه نظام از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی با بیان اینکه استکبار در 33 سال گذشته با حمایت و پشتیبانی منطقه‌ای و جهانی با نظام جمهوری اسلامی مقابله می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با پایداری، فداکاری، دینداری و ولایتمداری مردم در برابر تهدیدها و تحریم‌ها ایستادگی کرده است.

رئوفی‌نژاد افزود: هر جا که مردم احساس کرده‌اند نیاز به حضور، ایستادگی و مقاومت است در صحنه حاضر شده و با افتخار و اقتدار قله‌های پیشرفت و ترقی را در کنار دانشمندان هسته‌ای کشور طی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر مدیریت، نوع نگاه، قاطعیت و اقدام انقلابی، ارزشی و ولایی در آغاز فعالیت‌های هسته‌ای ایران در یک دهه گذشته بود همان اوایل آغاز این بحث تمام می‌شد.

 

* شهید شهریاری حق بزرگی بر گردن استان زنجان دارد

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خانواده شهید شهریاری برای حضور در این مراسم تصریح کرد: شهید شهریاری حق بزرگی بر گردن استان زنجان دارد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در حالی پای مذاکره می‌نشیند که هسته‌ای شده است، تصریح کرد: داشتن چنین شرایطی برای نظام اسلامی افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد استقلال و خودکفایی کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی برای کسب موفقیت‌های هسته‌ای شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از مادر شهید شهریاری تقدیر شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول