اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

اذعان به ایران هسته‏ای نشانه حسن‏ نیت آمریکا نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: اذعان آمریکا به ایران هسته‏ای در روزهای اخیر نشانه حسن ‏نیت سردمدار استکبار جهانی نسبت به امت اسلامی ایران نیست.

اذعان به ایران هسته‏ای نشانه حسن‏ نیت آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران-دماوند، حجت‏الاسلام‏ والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر غرب و استکبار با سرکردگی آمریکای جنایتکار به ایران هسته‏ای اذعان دارند.

وی ادامه داد: اما باید به این رویکرد تازه ایالات متحده آمریکا با دیدگاهی زیرکانه و افکاری هوشمندانه نگاه کرد و از قصد و نیت آنها غافل نماند.

علاءالدینی با طرح این پرسش که آمریکا و نوکران حلقه به گوش این سلطه‏گر جهان‏خوار با چه انگیزه‏ای به ایران هسته‏ای اذعان دارند؟ گفت: یکی از تحلیل‏های این حرکت غرب را می‏توان عقب‏نشینی آنها پس از شکست برابر ایران، اتمام دسیسه‏های آنها علیه امت اسلامی و حسن‏ نیت دشمنان قلمداد کرد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: اما با نگاهی دقیق‏تر بر رفتار اخیر غرب، واقعیت‏های دیگری نمود پیدا می‏کند که باید آنها را از طریق رسانه‏های جمعی به سمع و نظر مردم رساند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آمریکا با نگاهی ابزاری به موضوع پذیرش ایران هسته‏ای می‏پردازد و یکی از آن مسائل مدنظر آنها نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

علاءالدینی با اشاره به شعار این دوره انتخاباتی اوباما خاطرنشان کرد: اوباما در دوره گذشته با شعار تغییرات وارد گود انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا شد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اما شعار این دوره وی پیش‏روی است؛ گویا مقصود اوباما استفاده از پرونده هسته‏ای ایران است تا به نوعی قصد برای حرکت رو به پیشرفت خود را تبلیغ کند.

وی اضافه کرد: همه آحاد امت اسلامی باید آگاه باشند که دشمنان این مرز و بوم با چهره‏ای شکست‏ خورده قصد دارند تا در آینده آن چنگال آهنین زیر پوشش پارچه مخملین مورد تشبیه رهبر فرزانه انقلاب را به کار گیرد.

علاءالدینی افزود: با توجه به این نیت پلید غرب، مطالبه ما از گروه مذاکره‏کننده هسته‏ای ایران در نشست 1+5 و آژانس هسته‏ای هوشیاری نسبت به راهبردهای خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دماوند خواستار جلوگیری از بروز توقع کاذب در مردم پیرامون مذاکرات با غرب شد تا این احساس که ما در برابر دشمنان به هدف نهایی دست یافته‏ایم، ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: باید در شرایط کنونی با حفظ اتحاد و همدلی همچنان در راستای احقاق حقوق خود در رویارویی با دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول