اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

ایران هیچ پیش‌شرطی را در مذاکرات هسته‌ای نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری با تاکید بر هوشیاری مقامات ایرانی در مذاکره با گروه 1+5 گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ پیش شرطی را در مذاکرات هسته‌ای نمی‌پذیرد.

ایران هیچ پیش‌شرطی را در مذاکرات هسته‌ای نمی‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه آیت‌الله حسن ممدوحی در آستانه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم ایران دانست و اظهار داشت: ایران هیچ پیش شرطی را در این مذاکرات نمی‌پذیرد، چرا که هر کشوری حق رشد و دستیابی به دانش‌های جدید را دارد.

وی با بیان اینکه مسئولین ایرانی با هوشیاری کامل سر میز مذاکره حاضر خواهند شد افزود: تمام شرایط مذاکرات به نفع ایران بوده و مذاکره‌کنندگان باید از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی و اروپایی علیه ایران ابراز داشت: تمام تحریم‌های دولت‌های استعماری ناموفق بوده و آنها باید بدانند که تحریم ایران به ضرر خودشان است و باعث می‌شود این کشورها در گرداب گرفتاری‌ها فرو روند.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که تحریم‌ها علیه ایران، عاملی شده تا مردم کشورهای تحریم‌کننده در مقابل سیاست‌های دولتمردان خود به پا خاسته و با آنها مخالفت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: امروز غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها علیه ایران بی‌تاثیر است، اما با این حال آنها در لجاجت جاهلانه خود باقی مانده و به کارشکنی‌های خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: البته ایران در سایه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و جهالت‌های دولت‌های غربی هر روز یک گام رو به جلو برداشته و به اهداف عالیه خود نزدیک می‌شود.

آیت‌الله ممدوحی پیشرفت‌های ایران را عامل ناکامی دشمنان اسلام برشمرد و تاکید کرد: دولت‌های استعمار بدانند، ایران تنها منادی اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان است و دعای ویژه حضرت ولی عصر(عج) پشتوانه این کشور است و آنها هرگز نخواهند توانست کمترین گزندی به آن برسانند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول