اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تحقق تولید ملی نیازمند جهاد همه‌جانبه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت همه‌جانبه از کار و سرمایه ایرانی نیازمند جهاد همه‌جانبه مردم و مسئولان است.

تحقق تولید ملی نیازمند جهاد همه‌جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 91 اظهار داشت: لازمه عملی کردن پیام مقام معظم رهبری جهاد همه‌جانبه فکری، عملی، انگیزشی است که همه در این راستا سهیم هستند.

وی تصریح کرد: امروز کشور در شرایط بسیار سختی قرار دارد شدت یافتن دشمنی دشمنان و افزایش تحریم‌ها و فشارها برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی از سوی دشمنان شرایط حساس و ویژه‌ای را برای کشور رقم زده است که عبور کردن از این شرایط ویژه نیازمند جهاد همه‌جانبه است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمنان برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی همه تلاش و توان خود را به کار بسته‌اند اظهار کرد: هم مردم و هم مسئولان باید با تدبیر برای حل مشکلات کشور به معنای واقعی کلمه بکوشند و تهدیدها را به فرصت برای نظام تبدیل کنند.

دری‌نجف‌آبادی بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها موجود در کشور را از ضروریات اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و ادامه داد: بدون شک می‌توان با بسیج تمامی امکانات و دلسوزی زمینه پیشرفت روز‌افزون نظام اسلامی را فراهم ساخت و زمینه خودکفایی و استقلال کشور را به وجود آورد.

وی ارتباط صنعت با دانشگاه، کارآفرینی واقعی، حمایت از کارآفرینان، آموزش نیروهای انسانی، توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی، ایجاد فضای کسب و کار، ارتباط با خارج از کشور، مدیریت منابع انسانی، ایجاد مراکز تحقیقاتی را از راهکارهای مؤثر در زمینه پیشرفت اقتصاد کشور عنوان کرد.

امام جمعه اراک با اشاره به اختلاس سال گذشته بیان داشت: آسیب‌های روحی، روانی و اجتماعی این اختلاس که به هیچ وجه در شأن ایران عزیز نبود، قابل جبران نیست و نباید اجازه داد از این پس شاهد چنین خیانت‌هایی در کشور باشیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول