اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

تقویت تولید ملی موجب استحکام اقتصادی کشور شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تقویت تولید ملی موجب استحکام اقتصادی کشور شود.

تقویت تولید ملی موجب استحکام اقتصادی کشور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت‎الاسلام والمسلمین ابوالفضل عامری در شورای معاونان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان‎های گلستان و گیلان، ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری در واقع به معنای اهمیت دادن به امر توسعه، اقتصاد و پایه‌های پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف است اظهار داشت: اجرا و تحقق این مهم، می‌تواند حل مشکلات اشتغال، کاهش تورم و از همه مهم‎تر استحکام اقتصادی کشور را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: نامگذاری سال جاری، با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و مطرح کردن بحث پایه‌ای تولید از سوی مقام معظم رهبری نشانگر عنایت، توجه و تاکید معظم‌له به این حوزه مهم است که باید مورد توجه و اهتمام تمامی اقشار جامعه خصوصا دولتمردان و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

عامری با تاکید بر اینکه این راهبرد اصولی تنها به سال 1391 اختصاص ندارد و باید همواره به صورت بلندمدت و برای تمامی دوران، مورد توجه و دیدگان جامعه باشد افزود: بدون شک با سخت‌کوشی و همکاری مسئولان و مردم، تحقق این شعار هرگز دور از انتظار نخواهد بود.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان‎های گلستان و گیلان خاطر نشان کرد: عملی شدن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‎تواند موجب ریشه‎کنی بیکاری، بالا رفتن ضریب رفاه در جامعه و به دنبال آن کاهش آسیب‎های اجتماعی، جرم و جنایت و بی‎عدالتی و سربلندی میهن اسلامی‌مان شود.

عامری با اشاره به فعالیت‎های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در سال گذشته اظهار داشت: ثبت اطلاعات تمامی روحانیون اهل سنت در سامانه سیستم نظام آموزشی مدارس علوم دینی با عنوان سیستم "نام" و اعطای کارت خدمات به مدیران، مدرسان و طلاب اهل سنت از اهم این اقدامات بوده است.

وی برگزاری مسابقات قرآنی و شرکت طلاب اهل سنت در المپیاد ورزشی مدارس علوم دینی کشور را از دیگر فعالیت‎های این مرکز اعلام کرد و افزود: در روزهای پایانی سال گذشته بیش از 80 نفر از روحانیون اهل سنت استان گلستان در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و سال نو را در این مناطق به‌یادماندنی حماسه و مقاومت آغاز کردند.     

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول