اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه رودهن:

تولید ملی راهی برای رسیدن خودکفایی است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را راهی برای رسیدن به خودکفایی دانست.

تولید ملی راهی برای رسیدن خودکفایی است

حجت‏الاسلام محمدرضا احمدزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نام‏گذاری سال 91 با عنوان سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار مدبرانه و هوشمندانه بود.

وی ادامه داد: این بیان حکیمانه همچون دیگر بیانات مقام عظمای ولایت از مسائل بسیاری در زمینه‏های مختلف علمی، فقهی، جهان‏شناسی، جامعه‏شناسی، سیاست و کیاست نشأت می‏گیرد.

احمدزاده اضافه کرد: این سلسله نام‏گذاری‏های سالانه از سوی رهبر فرزانه انقلاب از پشتوانه شورایی و مشاوره‏ای بسیار قدرتمندی برخوردار است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، بیانات ولی امر مسلمین در همه ادوار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را چراغ راهی روشن‏گر در مسیر جامعه اسلامی خواند.

وی ادامه داد: تاریخ خود شاهد بیداری بر توفیقات امت اسلامی در هنگام عمل به فرامین جایگاه و منزلت والا و بی‏بدیل ولایت فقیه است.

احمدزاده اضافه کرد: این مهم باید درسی بزرگ برای همه ما شمرده شود تا هیچ‏گاه از عمل به فرامین مقام عظمای ولایت دست بر نداریم.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: وجود مشکلات و معضلات کمتر در نهادهای تحت نظارت مستقیم رهبری نسبت به دیگر دستگاه‏های اجرایی و نظارتی خود نمونه بارزی از اهمیت این جایگاه ویژه است.

وی امت اسلامی را به اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و افزود: مردم، روحانیت و قوای سه‌گانه باید با اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت راه سعادت و نیل به قلل پیشرفت و توسعه همه‏جانبه کشور را در پیش گیرند.

احمدزاده با اشاره به شرایط فعلی کشور در جامعه جهانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشور اسلامی ایران به دلیل اتخاذ مواضع منطقی و به‏حق خود از سوی دشمنان تحت اعمال تحریم‏های سیاسی و اقتصادی قرار گرفته است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: علاوه بر این، جریان‏های مختلف و مشکلات اقتصادی حاکم بر نظام سرمایه‏داری ملل اروپایی و ایالات متحده آمریکا اسباب ایجاد فشار بر امور اقتصادی کشور از سوی غرب را فراهم ساخته است.

وی عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را راهی برای رسیدن به خودکفایی دانست.

احمدزاده تصریح کرد: تجربه حمایت از تولید ملی و استحصال نتایجی شگرف از این حرکت بزرگ پیش از این در کشورهایی مانند چین، هند و مالزی نیز اثربخش بوده است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اضافه کرد: مردم این کشورها با تدبیر مسئولان خود با وجود دوری از نظام اقتصادی و صنعتی روز جهان بر اصل حمایت از تولید ملی پافشاری کرده و خود را از آن شرایط دشوار و بحرانی نجات دادند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول