اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

حمایت از تولید ملی بنیه اقتصادی کشور را مستحکم‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، بنیه اقتصادی کشور را مستحکم‌تر می‌کند.

حمایت از تولید ملی بنیه اقتصادی کشور را مستحکم‌تر می‌کند

مرادعلی میر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به نام‌گذاری شایسته امسال به نام سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: حرکت در مسیر تحقق شعار امسال و رهنمود مقام معظم رهبری، بنیه اقتصادی کشور را مستحکم‌تر و تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر و خنثی می‌کند.

وی افزود: توجه به تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، خط بطلانی بر تمام تحریم‌های استکبار جهانی است و موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود.

میر عنوان کرد: نام‌گذاری سال 91 به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" به جا و مناسب بود و در شرایط فعلی که توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان علیه ایران شدت گرفته، این نام‌گذاری گام اساسی برای دست‌یابی به استقلال اقتصادی است.

وی تأکید کرد: به طور قطع با تحقق شعار امسال، توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه خواهد شد. 

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و بخش‌های مختلف اقتصادی باید نهایت تلاش خود را برای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری به کار گیرند، تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی، موجب رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال واقعی در کشور خواهد شد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد یادآور شد: روند توسعه و پیشرفت کشور در سایه حمایت از تولید داخلی می‌تواند شتابی چشمگیر داشته باشد و اگر تولید ملی مورد حمایت قرار گیرد، شاهد موفقیت‌های بزرگی در عرصه اقتصادی خواهیم بود.

میر تصریح کرد: هم‌چنین در سایه کار، همت، استفاده از توان و نیروی انسانی و فکری جوانان متعهد و برنامه‌ریزی می‌توان روز به روز کشور را در همه ابعاد و عرصه‌های اقتصادی به سمت جلو حرکت داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر به نیروی کار و سرمایه عظیم ایرانی تکیه کنیم، ضمن رونق تولید ملی، افزایش بهره‌وری و ارتقای اقتصاد کشور را نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول