اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

تولید ملی توان فعالان اقتصادی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: حمایت از تولید ملی علاوه بر اینکه به اقتصاد کشور کمک می‌کند توان تولیدکنندگان را بالا می‌برد.

تولید ملی توان فعالان اقتصادی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در میان جمعی از فعالان امور فرهنگی شهرستان نور با اشاره به نامگذاری سالانه رهبر معظم انقلاب در آغاز نوروز، این نامگذاری‌ها را تعیین‌کننده مسیر کشور با توجه به وضعیت جامعه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه امسال توسط رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: این مسئله مسئولیت همه مسئولان کشور را سنگین‌تر کرده و باید همه توجه به حمایت از تولید ملی و داخلی معطوف شود.

فرماندار نور تاکید کرد: حمایت از تولید ملی علاوه بر اینکه به اقتصاد کشور کمک می‌کند توان تولیدکنندگان را بالا می‌برد و رغبت به سرمایه‌گذاری را توسط سرمایه‌گذاران افزایش می‌دهد.

مشایخی ادامه داد: در بحث حمایت از تولید ملی در موضع کلان کشوری، دولت، وزارتخانه‌های مربوطه، نمایندگان مجلس وظیفه دارند تا با تسهیل در امور و رفع موانع قانونی تلاش کنند تا این امر محقق شود و در شهرستان‌ها نیز با حمایت از کارگاه‌های تولیدی کوچک این موضوع محقق می‌شود.

وی ممانعت از سنگ‌اندازی در مقابل سرمایه‌گذاران و حمایت از سرمایه‌گذاری کوچک و بزرگ را از عوامل حمایت از تولید و کار دانست و افزود: با این‌گونه اقدامات از سرمایه ایرانی و سرمایه‌گذار ایرانی و محلی حمایت می‌شود.

فرماندار نور تصریح کرد: حمایت از تولید و کار فقط به کار و تولید کارخانجات صنعتی محدود نمی‌شود بلکه نظر رهبری تولید علم، دانش و فناوری داخلی، تولید پزشکی و رفع نیاز از خارج، تولید کشاورزی و دامی و قطع وابستگی به دیگر کشورها و دیگر محصولات مورد نیاز به منظور خودکفایی کامل کشور و رفاه هموطنان است.

مشایخی تاکید کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا شعار سال 91 به بهترین وجه ممکن تحقق یابد و به هدف نهایی دست یابیم و مردم، تولیدکنندگان نیز باید همکاری لازم را در تحقق این شعار داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول