اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با خلق آثار فاخر هنری

هنرمندان فرهنگ استفاده از تولید داخلی را در جامعه نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی گفت: هنرمندان با خلق آثار فاخر هنری فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی به جای استفاده از تولیدات مشابه خارجی را در جامعه نهادینه کنند.

هنرمندان فرهنگ استفاده از تولید داخلی را در جامعه نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اسماعیل مجللی ظهر امروز در دیدار با هنرمندان انجمن نمایش حوزه هنری اظهار داشت: با استفاده از راهکارهای فرهنگی و زبان هنر می‌توان شعار تولید ملی، حمایت از سرمایه ایرانی را تحقق بخشید که در این راستا هنرمندان نقش بسیار سنگینی را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید با بهره‌گیری از نگاه تیزبین هنرمندان و زبان گویای هنر زمینه تحقق حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم ساخت تصریح کرد: جمله "ما می‌توانیم" می‌تواند الگوی مناسبی برای هنرمندان در خلق آثار هنری باشد و دستاوردهای دانشمندان و حتی کارگران ایرانی که موجب رشد و تعالی ایران سرفراز شده سوژه بسیار مناسبی برای خلق آثار فاخر هنری است که می‌طلبد هنرمندان از این فرصت مناسب برای خلق آثار فاخر هنری بهره لازم را ببرند.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی تاکید کرد: پیشرفت داخلی باید از زبان هنر به مردم تبیین شود پیشرفت کشور در گرو استفاده از تولیدات داخلی است و اهمیت استفاده از تولیدات داخلی باید روزبه‌روز به مردم گوشزد شود.

مجللی با بیان اینکه سرمایه ایرانی اعم از سرمایه سخت افزاری و سرمایه نرم‌افزاری باید از طریق هنرمندان و خلق آثار فاخر هنری بیش از پیش به مردم عرضه شوند متذکر شد: آداب و رسوم مختلف، آیین‌های گوناگون، ادبیات کهن ایران زمین و... از جمله مواردی هستند که از طریق هنرهای گوناگون باید توسط هنرمندان به مردم عرضه شوند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول