اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

جلوگیری از قاچاق کالا موجب حمایت از تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آستارا گفت: جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور از عوامل اصلی حمایت از تولید ملی و داخلی است.

جلوگیری از قاچاق کالا موجب حمایت از تولید داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام سید رضا قدسی امروز در نماز جمعه این شهر با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی و حدود الهی اظهار داشت: انسانی که خداوند را همواره ناظر بر اعمال خود ببیند از صراط مستقیم منحرف نمی‌شود و شیطان نمی‌تواند بر او نفوذ کند.

وی، با اشاره به بیانات مهم رهبر فرزانه انقلاب در جمع مردم مشهد درباره حمایت از تولید ملی، افزود: نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی کاملا منطقی بود و امیدواریم با تلاش مسئولان و همت مردم غیور ایران اسلامی شاهد رشد و توسعه در عرصه تولید ملی باشیم.

خطیب موقت آستارا خواستار افزایش کیفیت کالاهای داخلی در راستای پیشبرد اهداف شعار امسال مقام معظم رهبری شد و تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران عرصه تولید باید کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند تا موجب رضایتمندی و تقاضای مردم از کالاهای ایرانی شود.

وی با بیان اینکه کالای ایرانی می‌تواند با کالای خارجی برابری کند، اذعان داشت: اگر در عرصه تولید کالاهایی با کیفیت بالا و خوب به مردم عرضه شود شاهد افزایش تقاضای خرید کالاهای ایرانی از طرف مردم خواهیم بود.

قدسی، جلوگیری از ورود کالای قاچاق به داخل کشور را از عوامل اصلی حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: طبق مطالعات کارشناسان این حوزه به ازای یک میلیارد دلار ورود کالای قاچاق به کشور 100 هزار فرصت شغلی از بین می‌رود که این مسئله ضربه مهلکی بر پیکره اشتغال و اقتصاد کشور است.

وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز 12 فروردین یادآور شد: 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی ایران بود که با رای اکثریت قاطع ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی، ایران را پس از 2500 سال نظام سلطنتی و دیکتاتوری به نظام عدالت و آزادی اسلامی تغییر دادند.

امام جمعه موقت آستارا رای 98.2 درصدی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی را برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم دانست و افزود: ملت غیور ایران اسلامی به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند نه به جمهوری ایرانی که این تصمیم نشان از عزت و عظمت و ولایی بودن ملت ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه سکاندار نظام جمهوری اسلامی است، بیان داشت: امام راحل بارها به این جمله تاکید داشتند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد و این امر عظمت و عزت جایگاه رفیع ولایت فقیه را می‌رساند.

قدسی، جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی را در راس امور عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب به عظمت و قدرت ولایت مطلقه فقیه پی برده‌اند که به دلیل حمایت قاطع ملت غیور ایران اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.

وی با تبریک فرارسیدن 13 نوروز روز طبیعت، از مردم خواست تا در این روز از تخریب و آلودگی محیط زیست پرهیز کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول