اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

مردم به تولید داخلی غیرت نشان دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال تولید ملی مردم نسبت به تولیدات داخلی غیرتمند باشند و تولیدکنندگان نیز در شأن مردم ایران تولید کنند.

مردم به تولید داخلی غیرت نشان دهند

شاهرخ رامین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیش از هر موضوعی باید سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به آحاد امت اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم سال 91 به سالی پرفروغ و مملو از توفیقات چشم‏گیر برای فرزندان غیور سرزمین اسلامی بدل شود.

رامین اضافه کرد: سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی منقش شده؛ در تداوم سال جهاد اقتصادی می‏تواند امت اسلامی ایران را به خودباوری بیش از گذشته سوق دهد.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تحقق پیام ابتدای سال مقام عظمای ولایت را مستلزم تلاشی وافر از سوی تولیدکنندگان و مصرف‏کنندگان خواند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر خانواده دولت نیز باید با تمام وجود از تولیدکنندگان داخلی حمایتی همه‏جانبه داشته باشد تا بتوان به این پیام رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشاند.

این مسئول با اشاره به رابطه تولیدکننده و مصرف‏کننده در این عرصه اقتصادی خاطر نشان کرد: همان‏گونه که از امت اسلامی ایران انتظار می‏رود تا از تولیدات داخلی حمایت کنند؛ بر تولیدکنندگان نیز فرض است تا محصولی در شأن این مردم ولایی تولید و توزیع کنند.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رابطه مستقیم باعث می‏شود تا انگیزه کنونی ناشی از منویات جایگاه والا و رفیع ولایت فقیه با تولید محصولی مرغوب و باکیفیت همچنان برای سال‏های آینده نیز حفظ شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم تا با عنایات حق تعالی، هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و حرکت همه‏جانبه ملت 75 میلیونی ایران بتوانیم انتظارات معظم‏له را برآورده ساخته و گل لبخند رضایت را بر صورت ایشان در پایان سال 91 بنشانیم.

رامین افزود: در روزهای آخر سال 91 باید به چنان مرتبه‏ای دست یابیم که تولید ایرانی به کیفیت برتر و ارزش والای خود و امت ایران به مصرف محصولات داخلی افتخار کند.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در پایان اجرای این فرمان رهبر فرزانه انقلاب را راهی برای نیل به هدفی بزرگ‏تر در امر تولید یعنی تسخیر بازارهای جهانی خواند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول