اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پارس‌آباد:

استقلال اقتصادی در گرو کار و تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد گفت: استقلال واقعی کشورمان در گرو کار و تولید داخلی با مشارکت آینده‌سازان این کشور است.

استقلال اقتصادی در گرو کار و تولید داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در حمایت از کارآفرینان و تولیدگران داخلی و در مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمن پیام نوروزی خود را به موضوع حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه داخلی اختصاص دادند تا این پیام گواهی بر اهمیت و کارگشایی موضوع باشد.

وی ادامه داد: این حرکت می‌تواند پادزهری بر هجمه‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی در حوزه اقتصادی باشد تا ملت ما از مقابله و شبیخون اقتصادی دشمن مصون بماند.

امام جمعه موقت پارس‌آباد حساسیت سال 91 در ایستادگی و مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمن را یادآور شد و اضافه کرد: در حالی که سنگین‌ترین تحریم‌ها از سوی کشورهای غربی و اروپایی علیه ملت ما شکل گرفته است ما با تکیه بر ظرفیت‌ها و داشته‌های داخلی خود می‌توانیم جانانه در مقابل این هجمه سنگین بایستیم و دشمن را به زانو درآوریم.

نظرپور همراهی کننده این اصل را خود مردم توصیف کرد و گفت: مردم با خرید کالای ایرانی در حقیقت تحریم دشمن را پاسخ می‌دهند و از تولید داخلی به نفع عموم جامعه حمایت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از دستاوردهای ارزشمند ایران در سال جهاد اقتصادی این بار در یک عزم جدی همه باید دست به دست هم دهیم و بدون کوتاهی و کوچکترین قصور در ساختن ایرانی عزت‌آفرین تلاش کنیم.

امام جمعه موقت پارس‌آباد با انتقاد از تعطیلی‌های بی‌رویه به ویژه در آغازین روزهای سال و اظهار گلایه تولیدکنندگان داخلی از این همه توقف تولید و تعطیلی تصریح کرد: در جهادی اکبر برای تامین معاش و رفاه مردم همه باید بی‌محابا وارد عرصه شده و ایام را به بطالت سپری نکنیم.

نظرپور از همه کارگزاران نظام اسلامی نیز خواست؛ از آغازین روز ایام کار در ادارات و دستگاه‌های اجرایی حاضر باشند و به صورت رسمی و قانونی کار و تلاش بیشتر را در سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

وی کشتار مسلمانان به ویژه شیعیان در بحرین، عراق و سوریه را نیز محکوم کرد و اظهار کرد: این اقدامات مذبوحانه سلسله حرکت‌های خبیثی است که استکبار جهانی در ناامن کردن ایران اسلامی آن را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول