اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

مردم به تولید داخلی توجه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: مردم باید در مصرف به گونه‌ای رفتار کنند که از نیروی کار حمایت کنند و به تولید داخلی توجه شود.

مردم به تولید داخلی توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به آغاز سال 91 اظهار داشت: در دید و بازدیدهایی که انجام می‌شود از اسراف جلوگیری شود.

وی افزود: زرق و برق‌های دنیا آخرت ما را خراب نکند، ما باید روحیه قناعت را در خودمان پرورش دهیم، اگر انسان طمع ورزد و به مقداری که دارد، قانع نباشد، گرفتار ذلت و خواری می‌شود.

حیدری‌نسب به میلاد حضرت زینب (س) اشاره کرد و بیان داشت: این بانوی گرانقدر دارای سجایای اخلاقی بزرگی بودند، ایشان به مقام علم و دانش زیادی رسیده بودند.

وی تصریح کرد: اگر اسلام با خون امام حسین (ع) از آن ورطه نجات یافت این زحمات و تلاش‌های با بصیرت حضرت زینب (س) بود که این پرچم پرافتخار در وادی اسلام بلند نگه داشته شد و به نسل‌های بعد انتقال یافت.

حیدری‌نسب عنوان کرد: اکنون وظیفه هر زن و مردی است که این پرچم که با خون شهدای گرانقدر استحکام یافت و بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند، آن را حفظ کنند.

امام جمعه ریگان گفت: این روز به نام پرستار نامگذاری شده است و پرستاری کار خود را خوب می‌تواند انجام دهد که به بیمار روحیه امید و زندگی دهد.

امام جمعه ریگان با اشاره به نامگذاری این سال با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: حقیقتاً مقام عظمای ولایت به این موضوع توجه و دقت ویژه‌ای دارند.

وی ابراز داشت: بخش قابل توجهی از مردم کشور ما در مصرف کردن راه خطا می‌روند که یکی از آفات موجود و اجتماعی ما که ریشه در طاغوت دارد که دلبسته به تولیدات خارج هستند.

حیدری‌نسب بیان داشت: عده‌های بدون توجه به کالای ایرانی این کالای ارزشمند را به دیگر کشورها می‌فرستند تا مارک آن کشور بر روی آنها حک شود و با نام آن کشور این تولید داخلی به فروش برسد.

وی افزود: مردم باید در مصرف به گونه‌ای رفتار کنند که از نیروی کار حمایت کنند و به تولید داخلی توجه شود.

حیدری‌نسب عنوان کرد: با توجه به تابلوی زیبایی که مقام معظم رهبری سال جاری ترسیم کردند هر چه بر روی آن نوشته شود باید به آن عمل کرد.

وی با اشاره به کینه دشمنان نظام جمهوری اسلامی افزود: اکنون جنگ نفت است، زیرا بیشترین ذخایر نفت و گاز در کشور ایران اسلامی است و به همین دلیل ایران مقام اول را در خاورمیانه در این زمینه دارد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: ذخایر امریکا 9 سال آینده تمام می‌شود، اکنون به دست و پا افتاده تا ذخایر خود را تأمین کند و ایران اسلامی نمی‌خواهد این ذخایر ملت را رایگان به بیگانگان بدهد.

وی با اشاره به انقلاب‌های اسلامی که در عربستان در حال رخداد است، افزود: به زودی شاهد تحولاتی در این کشور هستیم.

حیدری‌نسب با قدردانی از اداره برق شهرستان نسبت به جمع‌آوری تیرهای برق از سطح معابر گفت: این کار اداره برق قابل ستودن است.

وی همچنین از اداره برق شهرستان خواست نسبت به روشنایی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اقدام کند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول