اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

استفاده از تولید داخلی تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت محصولات تولیدی توسط تولیدکنندگان داخلی گفت: استفاده از تولید داخلی باید به یک فرهنگی عمومی تبدیل شود.

استفاده از تولید داخلی تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ایام نوروز بهانه‌ای برای دید و بازدیدها و بهار فصلی است که در آن دوران رخوت زمستانی به پایان رسیده و دوران طراوت بهاری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) ربیع‌الانام است افزود: علت این نامگذاری این است که آن حضرت طراوت برای مردم به بار می‌آورد.

امام جمعه ابهر با اشاره به هوشمندی مقام معظم رهبری در مسائل مختلف افزود: همواره مشاهده شده که مقام رهبری از میان جهت‌گیری‌ها و ارزش‌های موجود در جامعه یک ارزش را به صورت ویژه جلوه داده و تاکید بسیاری بر آن می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های رهبری بازگو کردن معایب در کنار محاسن و همچنین بیان محاسن در کنار معایب است.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جامعه اسلامی محاسن بسیاری وجود دارد افزود: زمانی بود که ایران در اوج ذلت بود، ولی الان به اوج عزت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه روز کشور ایران نوکری برای سایر کشورها محسوب می‌شد افزود: الان کشور ارباب همان کشورها است.

امام جمعه ابهر اذعان داشت: روزی بود که هیچ ملتی و کشوری به ایران توجهی نداشت، ولی در حال حاضر ایران در نقطه توجه سایر کشورها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری سال‌های مختلف از سوی مقام معظم رهبری با هدف خاصی صورت می‌گیرد افزود: سالی را که مقام معظم رهبری متوجه شدند می‌توانند عیوب را برطرف کنند، نامگذاری مربوط به آن را انجام دادند.

امام جمعه ابهر با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری افزود: پیام نوروزی رهبری، راهبرد سالانه کشور را برای رشد و توسعه نظام اسلامی نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: برای برطرف کردن مشکل اقتصادی در جامعه و رفع مشکل بیکاری و همچنین رفع مشکل ازدواج جوانان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مطرح کردند.

 رحیمی با اشاره به نقش ویژه دولت در عملی کردن شعار سال افزود: دولت در این راستا باید به حمایت از تولیدکنندگان داخلی بپردازد.

وی با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه دولت موفق افزود: دولتی ولایی است که در روند تولید و ایجاد اشتغال تلاش کند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های دولت موفق تولید زیاد و قناعت در مصرف است ادامه داد: در زمان خدمت دولت موفق نباید کشاورزان دغدغه‌ای از نظر تولید کود برای کشاورزی داشته باشند.

وی تضمین خرید و سرمایه در گردش پایین را نیز از دیگر ویژگی‌های دولت موفق عنوان کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به نقش محوری تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال افزود: یکی از وظایف تولیدکنندگان ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.

وی اذعان داشت: در صورتی که کیفیت کالاهای داخلی مناسب نباشد مصرف‌کنندگان به سراغ کالاهای خارجی می‌روند.

امام جمعه ابهر در ادامه با اشاره به وظایف مردم در زمینه خریداری کالاهای تولید داخل افزود: باید استفاده از تولید داخل تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده و مردم استفاده کالاهای داخلی را به کالاهای خارجی ترجیح دهند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول