اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

تولید 70 درصد تجهیزات مورد نیاز فازهای پارس جنوبی توسط سازندگان داخلی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از تولید 70 درصد تجهیزات مورد نیاز فازهای پارس جنوبی توسط سازندگان داخلی خبر داد.

تولید 70 درصد تجهیزات مورد نیاز فازهای پارس جنوبی توسط سازندگان داخلی

موسی سوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: شرکت نفت و گاز پارس در سال جهاد اقتصادی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و این روند در سال تولید ملی نیز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در سال 91 علی‌رغم همه محدودیت‌ها و کارشکنی‌ها، استوارتر از گذشته و با عزمی راسخ و خلل‌ناپذیر، ساخت داخل و خودکفایی را با رویکرد جهاد اقتصادی، جهاد خودکفایی و حمایت از تولید ملی در صنعت نفت ادامه می‌دهیم و امیدوار هستیم با تلاش همه متخصصان داخلی به موفقیت لازم برسیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: جهت‌گیری راهبردی و دستور کار اصلی مدیران و کارکنان شرکت در سال 91، حل مسایل و چالش‌های اصلی مرتبط با پایداری و تداوم تولید صیانتی و تسریع روزافزون و بهینه در اجرای طرح‌های توسعه بویژه توسعه ساخت داخل است.

سوری تصریح کرد: به کارگیری راهکارهای اثربخش علمی و عملیاتی برای رسیدن به چشم‌انداز تولید روزانه یک میلیارد مترمکعب گاز و یک میلیون بشکه نفت خام از میادین مشترک و غیر مشترک در قالب برنامه‌های مصوب 5 ساله همسو و متمرکز نیز از دیگر برنامه‌های مهم و جهت‌گیری راهبردی شرکت است.

وی بر لزوم اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی و دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: تولید 70 مقاله علمی در مورد مخزن پارس جنوبی برای نخستین بار در کشور در سومین همایش توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور پارس جنوبی در سال گذشته انجام شد که گامی ارزشمند در توسعه پارس جنوبی است.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از تولید 70 درصد تجهیزات مورد نیاز فازهای پارس جنوبی توسط سازندگان داخلی خبر داد و اذعان داشت: افزایش ساخت داخل و تولید حدود 65 الی 70 درصد کالا و تجهیزات مورد نیاز طرح‌ها توسط سازندگان داخلی امر مهمی است که در شرکت نفت و گاز پارس مورد توجه جدی قرار گرفته است.

سوری یادآور شد: این میزان تولید توسط سازندگان داخلی در واقع به معنای افزایش 5 الی 10 درصدی ساخت داخل است که بیش از 150 میلیون دلار ارزش اقتصادی دارد.

وی اضافه کرد: در سال تولید ملی باید بیش از گذشته تلاش کنیم و از متخصصان داخلی استفاده بهینه داشته باشیم و زمینه تقویت سرمایه و کار ایرانی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول