اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

حمایت از تولیدات داخلی پاسخی قاطع به تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: حمایت از تولیدات داخلی پاسخی قاطع به تحریم‌های استکبار جهانی است.

حمایت از تولیدات داخلی پاسخی قاطع به تحریم‌هاست

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی پیش از ظهر امروز در جمع اساتید و کارکنان این دانشگاه، حمایت از تولید و زمینه‌سازی برای مصرف تولیدات داخلی را پاسخی محکم و قاطع به تحریم‌های استکبار جهانی و ایادی آنها اعلام کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرهنگ‌سازی مناسب برای ترغیب مردم به مصرف کالای تولید داخل، تلاش در زمینه ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی را مهم‌ترین فرصت برای نیل به خودکفایی و بی‌نیازی به محصولات خارجی اعلام کرد.

رضایی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین وظیفه همه به خصوص فرهیختگان، اساتید دانشگاهی و کارشناسان اقتصادی ارائه ساز و کارهای مناسب برای تبدیل این تهدید بیگانگان (تحریم) به فرصت و تلاشی مضاعف برای رونق چرخ اقتصاد و صنعت کشور اعلام کرد و افزود: با فعالیت دو چندان کارخانجات داخل و با تولیدات مرغوب و با کیفیت می‌توان علاوه بر پاسخی دندان‌شکن به کشورهای استکباری زمینه را برای اشتغال پایدار و رونق اقتصادی کشور فراهم کرد.

این مقام مسئول، نقش دانشگاه‌ها را در زمینه طرح ایده‌های مناسب و متناسب با فناوری‌های روز دنیا برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و خواستار برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید شد.

وی، در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال جهاد اقتصادی میزبانی بزرگ‌ترین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با شرکت بیش از 700 نفر از نخبگان و فعال اقتصادی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی را از افتخارات دانشگاه واحد اهر ارزیابی کرد.

رضایی اظهار داشت: در این زمینه ده‌ها طرح اشتغالزایی در همایش به مرحله امضاء تفاهم‌نامه منجر شد که بیش از 30 درصد این طرح‌ها با حمایت‌های ویژه فرماندار شهرستان اهر و همکاری ادارات ذی‌ربط جامه‌عمل پوشیده و امیدواریم مابقی این طرح‌ها نیز در سالی که مزین به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شده منجر به رونق اقتصاد منطقه و اشتغال پایدار در منطقه شود.

وی در پایان از اساتید دانشگاهی و فرهیختگان خواست با تشکیل کارگروهی ویژه برای سال جدید راهکارها و پیشنهادات خود را در تحقق شعار سال جدید عملیاتی کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول