اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

تولید داخلی نیاز به حمایت مصرف کنندگان ایرانی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: رونق تولید داخلی نیاز به حمایت مصرف کنندگان ایرانی دارد تا با پرهیز از کالاهای خارجی گزینه ایرانی را انتخاب کنند.

تولید داخلی نیاز به حمایت مصرف کنندگان ایرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: تولید بومی و ملی زمانی رونق می‌گیرد که مصرف از آن روزافزون باشد که در این صورت اقتصاد داخلی به همراه کارآفرینی و اشتغال واقعی رونق می‌گیرد.

وی فرمایش ولی امر مسلمین را در پیام نوروزی خطاب به مسئولان در حمایت از تولید داخلی یک هدفگذاری درست توصیف کرد و بیان داشت: نباید به این مسئله از دید شعاری نگریسته شود و یا عده‌ای بخواهند با کم‌توجهی به این عرصه همچنان موضوع واردات پیچیده و پررونق بماند.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم نگاه خود را به حوزه مصرف درست و دقیق اصلاح کنیم و از روش‌های مدرن بهره‌گیری کنیم در آن صورت می‌توانیم در کنار صرفه‌جوئی رونق تولید داخلی را نیز شاهد باشیم.

قیاسی یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان را ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاران داخلی اعلام کرد و افزود: اگر این بسترها فراهم نشود نه سرمایه‌گذاری اتفاق می‌افتد و نه می‌توانیم چرخه تولید و کار را پررونق مشاهده کنیم.

وی با تبریک سال نو و تغییر و تحول در طبیعت به اذن و اراده الهی اظهار داشت: فلسفه عید نوروز تحول درونی و تغییر اساسی در شیوه زندگی است تا بدی‌ها را به دور اندازیم و خوبی‌ها را پاس داریم.

امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود تلاش استکبار جهانی را برای بر هم زدن موازنه قدرت ملل مسلمان یادآور شد و بیان داشت: دشمن با ترس و واهمه شدید از بیداری اسلامی به قتل و کشتار و ترور روی آورده است تا بتواند این حرکت ملت‌های اسلامی را تحت‌الشعاع برخی جریان‌ها قرار دهد.

قیاسی در پایان سخنان خود گفت: غرب با تمام افکار پلید خود درصدد تضعیف حکومت سوریه و عراق است و تلاش می‌کند تا حاکمیت اسلامی از بین رفته و حاکمیت ظالمانه به میدان آید.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول